De foto hierbij, ben ik met een kapotte regenpijp want ja. Waarom niet.
A/N: VOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR dat ik begin wil ik dit even melden: ik las een boek en ben daarin even achter deze smiley gekomen B) eN IK VIND HEM HEEL COOL DOEI.
Britt:
Q: Waarom ben je zo een bish?
A: Why not?Q: Is je baby een jongen of een meisje?
A: Ben ik al naar de dokter geweest? Nee. Hoe kan ik dan weten of het een jongen of een meisje is? Luke's hoofd in m'n kut stoppen om hem te laten kijken?Q: Hoe gaat de baby heten?
A: Waarschijnlijk Noa als het een meisje is en Flavio als het een jongen is.Q: Waarom ben je zo'n slet? KIES GEWOON NIALL OK
A: Daniel ga weg.Q: Waarom heet je hetzelfde als mij en reageer je precies zoals ik zou doen op veel dingen?
A: Omdat ik jou ben.Q: Mis je de oude Luke?
A: Ja. Heel erg zelfs.Q: Hoe voelt het om de grootste bish vab de wereld te zijn?
A: Je hebt van verkeerd gespeld loser.Q: Wat is 5sos top 4?
A: 1: Luke 2: Michael 3: Ashton 4: Luke bc fuck calum hahQ: En je 1d top 5?
A: 1: Zayn (bc god) 2: Niall 3: Zayn 4: Zayn 5: Uhhh zaynQ: Wat vind je van fifth harmony?
A: Wie?Q; Wat vind je van iggy azalea?
A: Swek maar nicki minaj is beter bye.Niall:
Q: Hai wil je mijn vriendje zijn
A: Je bent het vraagteken vergeten en ik heb een vriendin.Q: Ben je stiekem blij dat Luke zich niets meer herinnert?
A: Hij weet tenminste niet meer dat hij Britt leuk vind... Hoop ik.Q: Hou je van Britt?
A: Ik hou meer van Britt dan dat ik van Noa hou.Q: Wat is je fave food?
A: Noa.Q: Hoe voelt het om bedrogen te worden door je eigen vriendin?
A: Nee.Q: Hoe voelt het om hot te zijn?
A: Fucking amazing.Q: Niall, LUKE HEEFT BRITT VERKRACHT GOODBYE
A: Dit is geen vraag want er staat geen vraagteken achter.Q: Hey zullen we daten aangezien luke en britt toch fuckbuddys zijn
A: vraagteken.Q: We kunnen ook gewoon fuckbuddys zijn
A: fucking vraagteken.Q: Of friends with benefits.
A: vrAAGTEKENLuke:
Q: Kun je fruit worden en oprotten?
A: Uhh dat is niet echt aardig!Q: Spring van een gebouw asap pls?
A: Waarom zijn jullie zo gemeen :(Q: Hoe oud ben je? :p
A: Dat is een leuke smiley! :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :p :pQ: Herken je 5sos?
A: Waarom hebben er 5 mensen hulp nodig?Q: Op wie ben je verliefd haha
A: vRAAGTEKEN
A: Sorry! Niall had deze vraag eerst beantwoord hahahaha maar ik ben niet verliefd hoor, ik hou wel heel erg van pingu mijn knuffel maar ik ben niet verliefd op hem hahahahah ha haha (ha) ((((hahaha))))Q: Heb je aids?
A: Wat is dat?Q: Hou je van je pinguïn knuffel?
A: Zijn naam is pingu en ja. ik hou net zo veel van hem als dat ik van mijn mama hou!Q: Wat is je fav muziek?
A: Wat betekent fav?Q: Hou je van Larissa?
A: Larissa is heel aardig!
JE LEEST
Wrong Choice? || n.h & l.h
Teen FictionBritt is een meisje van 17 jaar. Ze is happy in love met haar boyfriend Niall Horan. Britt en Niall zijn best friends met de boys van 5 Seconds Of Summer. Alles is helemaal leuk tot dat Luke en Britt wat closer worden met elkaar, en Britt begint te...