A/n: is dit hoofdstuk 26 of 27 ik heb geen idee en ben te lui om te kijken ok #nohomo
------------------------------
|| Niall ||
"Fuck off." Ik word wakker van Britt die waarschijnlijk tegen d'r telefoon praat.
Ik kijk naast me en zie Britt niet liggen. Ik ga rechtop zitten en kijk door de kamer heen, Britt is nergens te bekennen.
"Jason, flikker op, ik wil nooit meer met je praten."
I like where this is going.
"Ja, dit is wel jouw schuld. Als je me gewoon de waarheid had verteld hadden we het gewoon uit kunnen praten."
Ik stap uit bed en open de deur. Britt staat met d'r rug tegen de muur en kijkt me geïrriteerd aan (ze is niet geïrriteerd door niall maar door jezus.) Ze rolt met d'r ogen en kijkt weer weg.
"Ja fijn voor je, doei Jason." Zegt ze en ze hangt op.
"Goodmorning." Zegt ze met een glimlach.
Ze loopt naar me toe en geeft me een kus.
"Waar ging dat net over?" Vraag ik terwijl we samen de slaapkamer weer inlopen.
"Jason die vreemd ging." Zegt ze alsof het de normaalste zaak van de wereld is.
M'n ogen worden groot.
"Hoe weet je dat?"
"Hij heeft alles opgebiecht. Hij was boos op me omdat ik nu bij jou ben en niet bij hem, wat trouwens nergens op slaat, en toen zei 'ie dat 'ie me toch nooit leuk vond en dat hij heather wel twintig keer gedaan heeft terwijl wij nog iets hadden en nu mag 'ie lekker van een gebouw af springen." Zegt ze.
Ze doet d'r pyjama uit en trekt wat normale kleren aan. Er staat een half naakte Britt voor me, maar ik denk alleen maar aan Jason. Wat heb ik toch een hekel aan die gast.
"Eikel." Zeg ik in mezelf.
"Bedankt."
"Nee, niet jij eikel." Zeg ik net een grijns.
"Klootzak." Zegt ze in een lach.
~
Het is vijf weken geleden sinds Britt en Jason die ruzie hadden. Hij heeft niks meer gezegd en Britt zit er ook niet meer mee in.
We zitten nu samen in de auto op weg naar het vliegveld, omdat vandaag Ashton, Michael, Calum en Luke naar Amerika komen, na 6 weken in Australië te zijn geweest.
"Zie ik er goed uit?" Zegt Britt als ik de auto parkeer en uitstap.
"Nee." Zeg ik.
"Nice." Zegt ze met een glimlach.
Ik lach en we lopen hand in hand naar het vliegveld toe. Eenmaal binnen lopen we naar de gate waar de jongens uit moeten komen.
"Ik ga nog even naar de wc." Zegt Britt.
"Succes." Antwoord ik.
"Check eerst even goed of er geen schildpad in de wc zit." Zeg ik.
"Als er een in zit neem ik hem mee en stop ik hem in je broek doei." Zegt ze terug.
Ik lach en pak m'n telefoon uit m'n broekzak.
"Um, Niall?" Hoor ik iemand naast me zeggen.
Ik kijk op en zie een paar meisjes staan.
"Hallo." Zeg ik. (Hoeveel vormen van het woord hallo ken je? Comment ze hier allemaal degene die er het meeste weet slays.)
"Mogen we misschien met je op de foto?" Vraagt één van de meisjes.
JE LEEST
Wrong Choice? || n.h & l.h
Novela JuvenilBritt is een meisje van 17 jaar. Ze is happy in love met haar boyfriend Niall Horan. Britt en Niall zijn best friends met de boys van 5 Seconds Of Summer. Alles is helemaal leuk tot dat Luke en Britt wat closer worden met elkaar, en Britt begint te...