Hoofdstuk 23 (klein kut hoofdstuk)

699 57 17
                                    

A/N: Dit is even een klein kut hoofdstuk dat tussendoor komt omdat anders het geweldige super coole swag hoofdstuk waar ik niet langer op kan wachten niet meer klopt 😂😂

»»»»»»»»»»»»»»»»»» deze dingen zijn cool ««««««««««««««««««

|| Niall ||

Die Jason kan ook helemaal niks serieus doen he. Wat een loser zeg. Heeft 'ie een eend gepakt uit de sloot! Jezus wat haat ik die gast.

Ik ben thuis aangekomen en steek m'n sleutel in het slot. Ik loop naar binnen toe en zie dat alle lampen uit zijn, Britt ligt vast al in bed.

Ik loop naar boven toe en zie dat Britt inderdaad al in bed ligt. Ik trek mijn Winnie De Pooh pyjama aan en ga naast Britt in bed liggen.

"Hoe was het bij Jason?" Hoor ik Britt opeens naast me zeggen.

"Slecht." Antwoord ik in een zucht.

"Oké." Zegt ze, en ze valt weer in slaap.

Na een paar minuten val ik ook slaap.

------------------
Beste hoofdstuk ooit, hands down. Maar nu klopt het volgende geweldige super coole swag hoofdstuk waar ik niet langer meer op kan wachten ten minste weer.

Oké qotc:

HEBBEN JULLIE ZIN IN HET SUPER COOLE SWAG HOOFDSTUK WAAR IK NIET LANGER MEER OP KAN WACHTEN?

Answer:

JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA

oké doei,

xoxo Noa

Ps. Ik kan al de hele week niet naar school en ik kan dit weekend ook geen internationale wedstrijd draaien waar ik me zo op verheugde (ik moest tegen teams uit Amerika, Wales, Oezbekistan, Litouwen, België, Duitsland en ook uit Nederland) en dat allemaal omdat mijn knie het leuk vond om zondag middag (waarschijnlijk) uit de kom te gaan en vanzelf weer terug te gaan. Het deed en doet facking veel pijn en ik haat mijn knie nu ugh.

Vote/comment/follow?

Wrong Choice? || n.h & l.hWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu