Wrong choice? N.H & L.H
Britt is een meisje van 17 jaar. Ze is happy in love met haar boyfriend Niall Horan. Britt en Niall zijn best friends met de boys van 5 Seconds Of Summer. Alles is helemaal leuk tot dat Luke en Britt wat closer worden met elkaar, en Britt begint te twijfelen aan haar liefde voor Niall...
--------------------------------
|| Britt ||
Ik word wakker in de ochtend. 9:45 zie ik op mijn wekker staan. Ik draai me om en kijk recht in het gezicht van een slapende Niall. Ik probeer zachtjes uit bed te stappen maar ik word tegen gehouden door een arm die me terug in bed trekt.
"Wooow!" Roep ik. Maar ik word meteen weer gerust gesteld door een vertrouwde stem.
"Goodmorning sunshine!"
"Morning, en bedankt voor de hartaanval."
"Mission completed."
We lachen allebei. Hij slaat zn arm om mijn middel. Mijn rug ligt tegen zijn buik aan en ik voel hem ademen.
"Niall, ik heb honger."
"Nou dan ga je eten."
"Ja sukkel dat kan niet want jij hebt me vast."
"Owja..." Zegt hij met een knipoog.
Ik stap uit bed en trek m'n 5SOS trui aan. Niall doet hetzelfde en we lopen samen naar beneden.
Eigenlijk is het gewoon bizar hoe groot ons huis is. We hebben 7 slaapkamers, 3 badkamers, 1 filmkamer, 1 woonkamer, 1 keuken en 1 gamekamer.
Die 7 slaapkamers zijn er alleen maar voor alle mensen die meestal blijven slapen. Nou ja eigenlijk zijn er 5 kamers voor andere mensen. 1 kamer voor mij en Niall, en mijn beste 'gay' vriend Chace.
Chace is geweldig. Hij heeft een vriend maar ze wonen nog niet samen. Hij is 19 jaar en echt mijn beste vriend. Als ik een probleem heb kan ik altijd bij hem terecht.
Eenmaal beneden plof ik op de bank neer en zet ik de tv op MTV.
"Niaaaaaall?"
"Jaaaaa?"
"Wil je plies plies plieeees (ja ik weet dat je please niet schrijft zoals plies maar ik ben gewoon lui en plies is korter dan please ha.) een boterham voor mij maken?" Zeg ik tegen Niall.
"Lieve Niall...." Begint hij.
"Aller liefste Niall, wil je alstjeblieft een boterham voor mij maken?"
"Nee." zegt hij kortaf.
"Nou oke ik hou ook van jou."
"Het was maar een grapje hoor." Zegt hij beschuldigd. "Wil je een ei?"
"Ha ha ha heel grappig echt ik krijg geen lucht van het lachen ik denk dat ik dood ga oh my g-" Begin ik maar ik word afgekapt door Niall.
"Oke oke ik snap het, het was niet grappig-" nu kap ik hém af.
"Joh! Zou het?"
"Sshhht ik wil je een hele belangrijke vraag stellen. Wil je een ei?"
"Ja ja ja ja ja ja ja dat je het nog vraagt." Zeg ik.
"1 ei komt eraan." Zegt hij terwijl hij richting de keuken loopt.
"Wat een feest."
Hij loopt de keuken in en ik ga verder met tv kijken. Na een paar minuten krijg ik een app'je.
JE LEEST
Wrong Choice? || n.h & l.h
Teen FictionBritt is een meisje van 17 jaar. Ze is happy in love met haar boyfriend Niall Horan. Britt en Niall zijn best friends met de boys van 5 Seconds Of Summer. Alles is helemaal leuk tot dat Luke en Britt wat closer worden met elkaar, en Britt begint te...