Hoofdstuk 15

1.7K 93 141
                                    

A/N: IK HEB WIFI OP DE CAMPING IN FRANKRIJK YAY

|| Britt ||

Het dringt pas tot me door als iedereen in de kamer aan het huilen is.

Niall is dood.

Dat zinnetje blijft zich herhalen in m'n hoofd als ik twee sterke armen om me heen voel; Luke. Hij trekt me in een knuffel terwijl de tranen over m'n wangen stromen.

"Het is gedaan hè?" Zeg ik tussen het snikken door.

Luke laat me los en veegt z'n tranen weg.

"Mhmh..."

Hij kijkt naar de grond. Tranen rollen over z'n wangen. Ik kan er niet tegen hem zo te zien. Ik sla m'n armen om hem heen en dit keer trek ik hém in een knuffel.

Na nog een paar minuten van tranen, snikken en knuffels in de kamer, komt de dokter binnen gerend. Iedereen kijkt op.

"Wat is er gebeurd?" Vraagt Louis.

"Er is een wonder gebeurd!" Roept hij.

Mijn hart gaat sneller kloppen. Niall is weer wakker?

"I-is Niall weer wakker?" Vraag ik vol hoop.

"Wat?" Zegt de dokter terwijl hij door de kamer loopt, duidelijk opzoek naar iets.

"Ik vroeg of Niall wakker is geworden." Zeg ik tussen het snikken door.

"Oh, nou i- JA GEVONDEN." Roept de dokter midden in zijn zin.

"Wat gevonden?" Vraagt Luke.

"Mijn lot van de lotterij! Ik keek net naar de tv en ik word miljonair! Dat is het wonder dat is gebeurd! Ik wordt miljonair! Aan de kant bitches ik ga ontslag nemen." Roept hij door de kamer. (IK GA STUK OM DIE LAATSTE ZIN 😂)

De moed zakt me meteen weer in m'n schoenen. Iedereen is stil geworden.

"Die man," begin ik, "is zo'n klein beetje verwijderd van een klap." Zeg ik met de nadruk op zo'n terwijl ik mijn duim en wijs vinger opsteek, en die niet ver van elkaar vandaan hou.

Er klinkt een klein beetje gelach, maar dat gelach maakt al snel weer plaats voor gehuil. Iedereen valt elkaar weer in de armen als er wéér een dokter aan komt lopen. Ik draai me om en veeg m'n tranen weg.

"Als u nu komt zeggen dat er een wonder is gebeurd, sla ik u." Zeg ik.

"Britt Linnit?" Vraagt hij.

"Ja dat ben ik, en nee je krijgt geen handtekening."

"Wilt u heel even met mij meekomen?"

"Nou eigenlijk niet nee." Zeg ik tussen het snikken door.

"Het heeft met meneer Horan te maken." Zegt de dokter dan.

Iedereen kijkt me aan. Mijn ogen worden groot.

"Nou in dat geval..." Zeg ik terwijl ik naar de dokter toe loop.

We lopen samen door de gang. In stilte. Hij loopt naar een kamer toe en ik volg hem. Bij de kamer aangelopen gaat hij voor de deur staan.

"Hij vroeg naar u." Zegt de dokter als hij de deur voor me open houdt.

Hij?

Ik loop naar binnen en zie 2 dokters en 1 zuster aan de rand van een bed staan. Ik stop met lopen en luister naar het gesprek.

"Maar ik zeg dat ik mijn vriendin wil zien en wel nu!" Roept een stem die ik uit duizenden herken. M'n ogen worden weer groot.

"Dat snap ik meneer ma-"

Wrong Choice? || n.h & l.hWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu