A/N: Dit hoofdstuk is 10 jaar later dan het laatste hoofdstuk ooooooh okok veel plezier :))))))
Ps. LAATSTE HOOFDSTUK OMGGGG
--------------
Ik sta voor de spiegel kijk nog één keer of m'n jurk en make-up goed zit. M'n witte jurk valt tot op m'n enkels, heeft korte mauwen en op m'n rug zijn een soort bloemen van gaas gemaakt.
"Wow." Zegt Larissa die net binnen komt lopen.
"Wat?" Zeg ik lachend terwijl ik naar d'r toe draai.
"Je ziet er echt heel goed uit." Zegt ze, en ze geeft me een knuffel. (Plottwist: ze is lesbisch) (ha nee grapje)
"Hij gaat het echt geweldig vinden." Zegt ze als ze me los laat.
Ik lach en draai weer naar de spiegel toe.
"Ready?" Zegt m'n vader die net binnen komt lopen.
Ik knik en pak z'n arm.
"Zet 'm op hè!" Zegt Larissa nog.
"En niet struikelen!" Roept ze er snel achterna.
"Godverdomme Lar, nu ben ik nog zenuwachtiger." Zeg ik terwijl de kriebel in m'n buik toeneemt.
M'n vader en ik lopen naar de grote deur toe en stoppen dan.
"Nu gaat 't echt gebeuren hè?" Zegt hij in een zucht.
"Ja..." Zeg ik zacht.
"Ben je er klaar voor?" Zegt Ashton die opeens de hoek om komt gelopen.
"Woow je ziet er echt heel goed uit." Zegt 'ie als hij me even goed in zich opneemt.
"Dit gaat hij echt geweldig vinden." Zegt hij met een lach en hij geeft me nog een knuffel.
"Suuuup." Zegt Louis die ook net aan komt lopen.
"Wauw Britt." Zegt hij.
"Lou, je vangt vliegen." Zeg ik en hij doet z'n mond, die net open viel, weer dicht.
Hij lacht en trekt me in een knuffel.
"Dit gaat echt een geweldige dag worden." Fluistert hij in m'n oor.
Ik knik en lach.
"Mama!" Hoor ik achter me en ik herken de stem uit duizenden.
"Kate!" Roep ik en ik neem m'n prachtige dochter in m'n armen.
"Je ziet er heel mooi uit mama. Als ik later groot ben wil ik net zo mooi worden als jij!" Zegt ze.
Ik lach en knuffel d'r bijna plat.
"Zeg Britt, ben je eindelijk klaar? Het is vijf voor 1 en alle gasten zitten al binnen." Zegt m'n vader.
Ik zeg nog even doei tegen de jongens die weer terug naar de zaal lopen en zeg dat Kate met hun mee moet. Ik pak m'n vaders arm weer stevig vast.
"Luister Britt, dit is jouw dag en laat dat niemand van je afpakken. Het is een goede knul en ik ben heel blij voor je. Ik heb al vaak over deze dag gedroomd." Lacht hij.
Ik lach met hem mee en hoor dat de muziek begint te spelen. Ik zucht nog 1 keer en kijk toe hoe de deuren open gaan.
De monden van veel gasten vallen open als ze me zien en ik lach even. M'n vader en ik lopen rustig naar de overkant van de zaal waar de prachtige blonde jongen staat te wachten.
Ik zie Kate en de jongens op de voorste rij zitten en de kriebels in mijn buik nemen toe. (Stiekem is het Justin Bieber)
Als we eenmaal aan de overkant van de zaal zijn pak ik de hand van de blondharige.
JE LEEST
Wrong Choice? || n.h & l.h
Подростковая литератураBritt is een meisje van 17 jaar. Ze is happy in love met haar boyfriend Niall Horan. Britt en Niall zijn best friends met de boys van 5 Seconds Of Summer. Alles is helemaal leuk tot dat Luke en Britt wat closer worden met elkaar, en Britt begint te...