Hoofdstuk 25

1K 62 99
                                    

A/N: JULLIE MOETEN EVEN MIJN NIEUWE RANTS BOEK GAAN LEZEN WANT IK BEN GRAPPIG EN DAARIN KOMT MIJN GRAPPIGHEID NOG MEER NAAR VOREN nee

Dus voordat je door gaat met dit boek lezen, sluit je dit boek af, ga je naar mijn profiel en voeg je mijn rants boek toe aan je bibliotheek... Gefeliciteerd nu mag je door met het lezen van dit hoofdstuk.

--------------------------

|| Britt ||

"Wie app je?" Vraagt Niall, die nog half slapend de woonkamer binnen komt lopen.

"Luke." Zeg ik met een glimlach.

"Oh." Zegt hij in een gaap.

Hij loopt naar de keuken toe en trekt wat kastjes open.

"Ik ga zo met 'm skypen." Zeg ik terwijl ik m'n telefoon in m'n zak stop en ook naar de keuken loop.

Ik leun tegen het aanrecht aan en volg elke beweging die Niall maakt. Hij kijkt op uit de bestek la en loopt naar me toe.

Hij legt z'n handen op mijn heupen en geeft me een kus. Na de kus duwt hij z'n voorhoofd tegen de mijne aan.

"Als je je kleren aan houdt tijdens het skypen vind ik het goed." Zegt 'ie met een grijns.

"Nee ik ga m'n strip act die ik voor jou heb gemaakt voor hem oefenen." Zeg ik.

Hij lacht en geeft me nog een kus. Hij laat me los en loopt terug naar de bestekla. (Ik vind dat zo'n mooi woord.)

"Ik hou van jou hè." Zegt hij als hij me weer aan kijkt.

"En ook van ons kleintje." Zegt hij terwijl hij weer naar me toe loopt en z'n handen op m'n buik legt. (Ha ik was bijna vergeten dat ze zwanger was.)

Ik lach een beetje awkward. 'Ons' kleintje. Niall, je moest eens weten...

Ik loop naar een tafel toe en leg m'n laptop op de tafel. Ik start hem op en pak mijn telefoon want die laptop is zo sloom als de tering.

Ik open flappy bird en begin te spelen.

"Serieus Britt? Flappy bird?" Hoor ik Niall zeggen.

"Mhmh." Zeg ik gefocust op het scherm.

"HAHA JE BENT AF." Roept hij terwijl ik dat gele kut vogeltje naar beneden zie vallen.

"Kan jij het beter dan?" Vraag ik.

"Uhh beter dan 15? (Ja ze had net 15 gehaald) Ja tuurlijk kan ik dat beter." Zegt hij.

"Hoor ik een flappy bird battle?" Zeg ik uitdagend.

"Dat klopt." Zegt Niall terwijl hij tegenover me gaat zitten aan de tafel en z'n telefoon pakt.

"Ik begin want ik ben Niall Horan." Zegt hij.

Ik knik want hij heeft gelijk. Hij start de app en begint met vliegen.

5.

"Dit was de opwarming." Zegt hij en hij begint opnieuw.

23.

"Beat that." Zegt 'ie.

"Pff," begin ik, "easy."

Ik pak m'n telefoon en begin met spelen.

15.

"Dat was een opwarming." Zeg ik nog voordat Niall iets kan zeggen.

Hij lacht en ik begin op nieuw.

22.

"HA EENTJE MINDER DAN MIJ." Roept Niall.

Wrong Choice? || n.h & l.hWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu