|| Britt ||
Eenmaal in de auto zet ik de radio aan. Midnight Memories staat op en we gaan helemaal los.
Na Midnight Memories komt Royals.
"Kut lied." zeg ik en mijn hand gaat naar de knop voor het volgende radio station.
"NEE!" schreeuwt Niall.
"IK HOU VAN DIT LIED." Roept 'ie.
"Nee het is een stom lied dus het gaat weg."
"Nee dit lied is geweldig. Dus hij blijft op staan."
En hij begint kei hard te zingen.
"AND WE NEVER BE ROOOOOYALS!" Schreeuwt hij door de auto heen.
"STOOOOHOOOOP!" Roep ik naar Niall.
"YOU CAN CALL ME QUEEN BEE!" Gaat hij door.
"Nee stop gewoon ophouden nee doe maar niet stop klaar." Zeg ik.
"Het lied is al bijna klaar Britt dus laat me even genieten.." zegt Niall terwijl hij naar mij kijkt.
"OGEN OP DE WEG!" Roep ik en Niall begint hard te lachen.
"Ik weet dat ik knap ben maar je moet wel je ogen van mij kunnen afhouden als je aan het rijden bent." (Britt heeft wel eigendunk aye.)
Op het moment dat we de parkeerplaats op rijden stopt het lied. We stappen de auto uit en lopen naar binnen.
"NIALL EN BRITT ZIJN ER!" Horen we en er komen meteen vier jongens op ons af die ons een knuffel geven.
De jongens geven mij nog een kus op m'n wang en dan geven ze Niall een 'knuffel'. Het lijkt meer op een awkward betasting maar oke.
"He hoe is het Britt?" Hoor ik iemand achter me zeggen. Ik herken de stem uit duizenden.
"He Luke. Het is wel goed hoor en met jou?"
"Ja gaat ook wel goed. Vooral omdat jullie er nu zijn." Zegt hij met een big smile.
|| Luke ||
Britt ziet er geweldig uit. Net zoals altijd natuurlijk. Ik loop naar haar toe en geef d'r een knuffel en een kus.
"Gaan jullie naar de zaal? Onze pauze is bijna voorbij."
"Ja is goed." Zeggen Britt en Niall en ze vertrekken naar de zaal.
"Luke is verliefd he." Zegt Calum op eens.
"Wat? Nee!" Roep ik verward.
"Haha gast je bent aan het blozen!" Roept Ashton.
"Niet waar! Dat is gewoon mijn gezicht." Zeg ik als ik naar de grond kijk.
"Haha ja vast. Je wilt Britt. Honderd procent." Zegt Michael.
"Niall is toch al met haar!"
"Dus je wilt haar wel." Zegt Michael als hij z'n wenkbrauwen wiebelt.
"Dat heb ik nooit gezegd!" Roep ik. Jezus kunnen we hier over ophouden en gewoon gaan banden? (ja banden ja dat woord heb ik net bedacht. Het is mijn woord dus ik claim het yay als je het gebruikt stuur ik je per vliegtuig vracht naar spanje en wordt je naam veranderd in rodrigues yay love you.)
"Hahaha maar dat bedoel je wel!" Roepen Calum, Michael en Ashton in koor.
"Jongens gaan jullie weer naar het podium toe voor de tweede helft?" Zegt Jack, onze manager.
"JE HEBT ME ZOJUIST GERED JACK LOVE YOU." Zeg ik en ik loop naar het podium toe.
Ik pak m'n gitaar en ga op m'n plek staan. De jongens komen ook aan lopen met een big smile op hun gezicht.
"Zullen we beginnen met Heartbreak girl? Speciaal voor Luke." Zegt Ashton.
Ik geef hem een boze blik en we beginnen met spelen. Ik zie Britt en Niall op de eerste rij helemaal los gaan.
Ze is zo mooi als ze lacht. Oh my god. Luke focus. Ik moet eerst het lied nog afmaken. Maar die ogen...
Na het lied spelen we nog Try Hard, Out Of My Limit en een paar covers. Ik heb het helemaal verpest. Ik miste bijna al m'n solo's en speelde de verkeerde akoorden. (HOE SCHRIJF JE DAT?)
"En?" Vraagt Michael.
"Ja het was super goed! Maar een paar puntjes..." Begint Niall maar ik luister al niet meer.
Ik heb alleen maar oog voor Britt, die alleen maar oog heeft voor Niall...
Als ze even naar mij kijkt kijk ik meteen naar Niall maar ik hoor haar even lachen. Kut. Ze heeft het dus gezien...
--------------------------
Hii Noa hier,
Luke is echt hopeloos verliefd loser ha.
Ok doei.
Xoxo Noa.
Vote/comment/follow?
JE LEEST
Wrong Choice? || n.h & l.h
Teen FictionBritt is een meisje van 17 jaar. Ze is happy in love met haar boyfriend Niall Horan. Britt en Niall zijn best friends met de boys van 5 Seconds Of Summer. Alles is helemaal leuk tot dat Luke en Britt wat closer worden met elkaar, en Britt begint te...