A/N: drie keer raden wat dit is, ja dat klopt het OP ÉÉN NA laatste hoofdstuk OOOOooOOooooooOOoOOOOOHHHH (het duurde me serieus 5 minuten om die zin te typen)
--------------
|| Britt ||
Ik word wakker van m'n telefoon die afgaat. 'Ashton' staat er op 't scherm. Ik kijk naar de klok en zie dat het bijna 4 uur 's nachts is. Wat moet Ashton in godsnaam om 4 uur 's nachts nog van mij? (de hoeren waren zeker al bezet doei.)
"Hallo?" Zeg ik als ik opgenomen heb.
Niall wordt ondertussen naast me wakker.
"Britt?" Hoor ik aan de andere kant van de lijn.
"Ja. Wat is er aan de hand?" Vraag ik.
"Nou, we zitten weer in het ziekenhuis." Zegt hij sniffend.
"WAT?" Roep ik door de kamer.
Ik zet de telefoon op luidspreker zodat Niall ook mee kan luisteren.
"Ja, nou kijk, Luke is van de trap afgevallen en hij deed z'n ogen niet meer open dus hebben we de ambulance gebeld en nu zitten we in het ziekenhuis." Zegt hij.
Niall en ik zijn ondertussen al onze schoenen en jas aan het aan doen.
"Hoe kan hij in godsnaam om 4 uur 's nachts van de trap afvallen?" Vraagt Niall.
"Hij kon niet slapen en wilde wat drinken dus maakte hij mij wakker en liepen we naar de keuken. Maar het was donker en toen struikelde hij en viel hij van de trap af. Ik probeerde hem nog tegen te houden, echt waar, maar het lukte niet." Huilt Ashton.
"We komen er nu aan Ash." Zeg ik en Niall slaat de deur achter ons dicht.
~
"En? Al nieuws?" Zeg ik als we bij het ziekenhuis aangekomen zijn en iedereen eindelijk gevonden hebben. Zelfs Larissa is er.
"Nope, hij ligt nog steeds binnen." Zegt Michael.
Liz ijsbeert de hele tijd door de wachtkamer en kijkt steeds naar de deur waar Luke en de dokters in verdwenen zijn. Na 30 minuten besluiten Niall en ik wat te eten en drinken te gaan halen voor iedereen.
We lopen naar het café toe en Niall slaat een arm om m'n schouders heen. Ik sla m'n arm om z'n heupen en hij geeft me een kus op m'n hoofd.
Als we bij het café aankomen laat hij me los en hij loopt richting het eten en ik ga naar het drinken toen.
"Britt?" Zegt hij als ik een paar blikjes drinken uit de vitrine pak.
Ik draai me om en zie hem staan met wat chocolade en snoep in z'n handen.
"Ja?"
"Wat gaat er nu gebeuren?"
Ik zucht even en kijk naar de grond.
"Bedoel je met Luke of met ons?" Zeg ik als ik hem weer aankijk.
"Nou eigenlijk beide." Zegt hij en we lopen naar de kassa toe.
"Met Luke komt het vast goed." Zeg ik geruststellend en ik reken alles af.
"En met ons?"
Ik zucht en we gaan aan een tafel zitten.
"Luister Niall, er is iets wat ik je moet vertellen."
Ik kan niet langer voor me houden dat Luke de vader is. Niall hoort het te weten, no matter what.
"Het gaat over de baby." Zeg ik.
"Luke is de vader hè, of niet soms?" Zegt hij kalm.
Ik kijk hem met grote ogen aan. Hoe wist hij dat?
JE LEEST
Wrong Choice? || n.h & l.h
Teen FictionBritt is een meisje van 17 jaar. Ze is happy in love met haar boyfriend Niall Horan. Britt en Niall zijn best friends met de boys van 5 Seconds Of Summer. Alles is helemaal leuk tot dat Luke en Britt wat closer worden met elkaar, en Britt begint te...