|| Britt ||
Oke dat is nieuw. Luke let anders altijd op als Niall tips geeft. Waarom kijkt hij naar mij? Pedo...
Ik voel dat ik moet blozen dus ik kijk snel naar de grond. Als Niall klaar is met praten vraag ik of iemand wat te drinken wil.
'Willen jullie iets drinken?'
'Yaas. Ik wil een cola.' Zegt Ashton.
'Gewoon een water please.' Zegt Michael.
'SPRITE!' Roept Calum.
'Je weet wel wat ik wil.' zegt Niall
'Nee dat weet ik niet. Ik neem wel een kinder ranje voor je mee.' Zeg ik tegen Niall.
'Ik weet niet wat ik wil... Ik loop wel even mee.' Zegt Luke
'Is goed!' Zeg ik en we lopen richting de bar.
We lopen de gang door, door twee deuren en dan zijn we er.
'Weet je onderhand al wat je wilt?'
'Nope. Ik denk nog.' Zegt Luke met een knipoog.
'Ja dáág zometeen ben je hier voor niets naar toe gelopen!'
'Dus jij denkt dat je al die glazen alleen kan dragen?'
'Wat zijn we weer lief!'
'Weet ik toch!'
'Sukkel.'
We zijn aangekomen bij de bar en ik ga op een kruk zitten. Luke komt naast me zitten en hij roept de barman.
'Wat mag het zijn?' Vraagt hij.
'Umm 2 sprite, 1 cola, 1 water en 1 cola light alstublieft. En weet jij onderhand al wat je wil Luke?'
'Umm doe mij ook maar een cola.'
'Is goed komt er aan.' Zegt de barman en hij loopt weg.
Het is even stil maar dan stelt Luke opeens een vraag.
'En hoe gaat het eigenlijk tussen jou en Niall?'
'Umm nou ehm best goed denk ik.'
'Ja? Je klinkt zo onzeker.'
'Ja het gaat wel goed hoor.'
'Hmhm...' Zegt ie terwijl hij naar de grond kijkt
'Wat is er?'
'Hoe bedoel je?' Zegt ie terwijl hij weer omhoog kijkt.
Ik kijk recht in zijn heldere blauwe ogen. Wauw. Ze zijn zo mooi. Z'n haren zitten door de war maar het heeft wel iets sexy's. Z'n lippen zijn vol en echt perfect. Ik word wakker geschud door Luke's stem.
'Is er iets mis?'
'Ehm nee hoor hoezo?'
'Je stond me zo aan te staren... Dus ik dacht misschien is er iets mis.'
'Nee hoor er is niets mis ik was gewoon aan het denken.' Zeg ik met een glimlach. Maar hij blijft me serieus aan kijken.
'Je lacht maar ik kan zien dat je niet wilt lachen.' what.
Mijn maag draait zowat om. Luke is zo knap en hij blijft me maar aankijken. Ik verdrink zowat in zijn ogen. Zo helder, zo mooi...
'Nu doe je het weer!'
'Wat doe ik weer?'
'Staren! Wat is er aan de hand?'
Het blijft even stil tot dat de bar man de stilte verbreekt.
'Hier zijn de drankjes!'
'Bedankt.' Zeg ik en ik pak drie bekers en loop snel weg.
'He wacht even!' Hoor ik Luke nog roepen maar ik vlucht snel de wc in (dat klopt samen met de drankjes).
Ik gooi even wat water in m'n gezicht en denk na. Ik hou van Niall niet van Luke. Nou ik hou wel van Luke als een vriend maar niet als vriendje. Oh my god ik weet het echt even niet meer.
Na een paar minuten loop ik weer naar buiten. Als ik de deur uit ben zie ik Luke staan met de drankjes. Oh god..
------------------------------------------
Hii Noa hier,
Aye cliffhanger, of niet. Weet ik veel... Ik ben hier niet goed in doei.
Authors note in een authors note: IK LEES DIT NU TERUG EN HA WAT IS DIT CARROT ACHTIG OMG IK GA PROBEREN OM DE CARROT HOOFDSTUKKEN TE VERANDEREN BYE ILY
xoxo Noa
Vote/comment/follow?
JE LEEST
Wrong Choice? || n.h & l.h
Novela JuvenilBritt is een meisje van 17 jaar. Ze is happy in love met haar boyfriend Niall Horan. Britt en Niall zijn best friends met de boys van 5 Seconds Of Summer. Alles is helemaal leuk tot dat Luke en Britt wat closer worden met elkaar, en Britt begint te...