A/N: Ik draag dit geweldige super coole swag hoofdstuk op aan @louissuperman_ omdat zE HEEL COOL IS EN LEUKE COMMENTS HEEFT EN ZE EEN FAN VAN ME IS YAY LOVE YOUU ik hoop dat jullie dit hoofdstuk leuk vinden ik heb er erg m'n best op gedaan of niet ik weet het niet maaaaar @louissuperman_ IS GEWELDIG YAAAY
|| Niall ||
Luke ligt op de grond met z'n hand op z'n kaak.
"KUT HOMO WAAROM DEED JE DAT?" Schreeuwt hij.
"OMDAT JIJ FACKING LEUGENS VERTELD OVER JOU EN BRITT." Schreeuw ik terug terwijl ik m'n handen weer tot vuisten bal.
"DAT BRITT EN IK SEKS HEBEN GEHAD IS GEEN LEUGEN LUL." Roept Luke voordat hij opstaat en me tegen de muur aan duwt.
Fack m'n rug doet pijn. Ik probeer Luke in z'n maag te stompen maar hij ontwijkt m'n vuist en schopt me tegen m'n schenen zodat ik op de grond val.
Ik haal hem onderuit en hij valt op de grond. Terwijl hij ligt te kreunen van de pijn sta ik op en ga ik op hem zitten terwijl ik hem een paar keer vol in z'n maag stomp.
"GAST STOP." Roept hij, maar ik negeer het.
Je blijft van mijn Britt af, anders krijg je met mij te maken. Zo lang hij dat maar weet.
Luke stompt me een keer vol tegen m'n mond aan. Ik sta op en voel aan m'n lip want die doet hella pijn. Ik kijk naar m'n hand en zie alleen maar bloed.
"KLOOTZAK DOOR JOU BEN IK AAN HET BLOEDEN." Roep ik. (Niks aan de hand Niall, dat hoort bij de puberteit. Nu wordt je eindelijk een vrouw.)
Luke staat op en loopt naar de deur.
"Weet je wat Niall? Jij kan niet geloven wat er is gebeued tussen mij en Britt, maar ik weet de waarheid en daar gaat het om. Britt vindt mij veel leuker dan jou, punt uit." Zegt hij met de nadruk op 'punt uit'.
Hij draait zich om maar dat was geen goed idee, ik ren naar hem toe en sla de deur in z'n gezicht.
"KLOOTZAK." Schreeuwt hij terwijl hij richting de trap wankelt.
"Kijk uit voor de trap." Fluister ik zodat Luke het niet hoort.
Ik sta daar te kijken met een grijns op m'n gezicht. Val maar van de trap Luke, breek je nek maar, ga maar lekker dood, dat is beter voor ons allemaal.
Op het moment dat ik dat denk, loop ik onbewust naar hem toe, en duw hem van de trap. Hij valt helemaal naar beneden. Ik ren achter hem aan en spring weer op hem. Op het moment dat ik Luke wil slaan, haalt hij uit en raakt hij me recht in m'n oog.
"GODVERDOMME." Schreeuw ik.
Ik raak Luke nog een paar keer in z'n maag. Hij kreunt van de pijn maar weet dan de kracht te verzamelen om mij om te draaien zodat hij op mij zit. Hij raakt me een paar keer vol in m'n gezicht en ik probeer hem van me af te duwen.
De pijn is bijna ondraaglijk. Ik duw hem naar de zijkant en, terwijl we allebei op de grond liggen, trap ik hem in z'n ballen. Hij krampt in elkaar van de pijn en ik sta op.
"NIEMAND," schreeuw ik terwijl ik hem een keer in z'n maag schop.
"KOMT," nog een trap in z'n ballen.
"AAN," een vuist naar z'n kaak.
"MIJN," een schop tegen z'n scheen.
"BRITT." Schreeuw ik terwijl ik nog één keer op hem spring en hem in z'n gezicht sla.
Luke slaat hem nog een paar keer terug en stompt me in m'n maag. We zijn zo druk bezig met vechten dat we niet eens door hebben dat de deur van de gang open gaat.
JE LEEST
Wrong Choice? || n.h & l.h
Teen FictionBritt is een meisje van 17 jaar. Ze is happy in love met haar boyfriend Niall Horan. Britt en Niall zijn best friends met de boys van 5 Seconds Of Summer. Alles is helemaal leuk tot dat Luke en Britt wat closer worden met elkaar, en Britt begint te...