A/N: Ik draag dit hoofdstuk op aan @dutchrusher omdat ze ECHT GEWELDIGE COMMENTS HEEFT EN IK MOEST IEDERE KEER HARDOP LACHEN ALS IK HAAR COMMENTS LAS DUS JA HET IS EEN GEWELDIG KIND EN BLIJF ZO DOOR GAAN. Ok hier komt hoofdstuk 14 :)
-----------------
|| Luke ||
Ik til Britt op, haar benen om mijn middel geklemd en haar lippen nog steeds op de mijne. Ik loop naar de trap en loop naar m'n kamer.
Als we in mijn kamer zijn leg ik haar op m'n bed neer. Ik hang boven haar en ik steun op m'n armen zodat niet al mijn gewicht op haar ligt. Damn ze zoent echt goed.
Ik sta op en trek m'n shirt uit. Ik ga weer liggen en doe hetzelfde bij haar. Het lijkt erop dat ze er geen moeite mee heeft. Na een paar seconden liggen onze kleren verspreid over de vloer en liggen we daar alleen nog in onderbroek. Ik druk mijn lippen weer op de haare.
"Luke?" Zegt Britt tussen de kus door.
"Ja?" Antwoord ik.
"Kunnen we dit wel doen?"
"Natuurlijk!" Roep ik.
"Maar Niall dan?" Vraagt ze met trilling in haar stem.
"Niall gaat morgen toch dood." Zeg ik geïrriteerd. Kunnen we niet gewoon door gaan? Denk ik bij mezelf. Nadat ik dat gezegd heb, kijkt Britt me met grote ogen aan.
"Wat zei je?" Vraagt ze.
"Ik zei dat Niall morgen toch dood gaat dus dan kunnen we dit wel doen." Zeg ik.
Britt kijkt me even aan met geen emotie in haar ogen, dus volgens mij denkt ze na. Na een paar seconden drukt ze haar lippen weer op de mijne.
De pilletjes in haar chocolademelk hebben geholpen...
~
Ik wordt wakker in bed met Britt die half op me ligt. Gisteren avond was ge-wel-dig. Ik ben blij dat ik die pilletjes in d'r drinken heb gedaan. Ik kijk op m'n wekker en zie dat t al bijna 12 uur is.
Ik stap voorzichtig uit bed zodat Britt niet wakker wordt. Ik kijk naar m'n armen, de sneeën zijn nog niet weg maar ze bloeden gelukkig niet meer. Gisteren heeft Britt de sneeën niet gezien dus nu alleen vandaag nog overleven...
Ik loop naar beneden en zet koffie voor mezelf. Terwijl ik m'n koffie drink loop ik naar de bank waar Britt en ik gisteren nog drie films hebben gekeken. Ik denk terug aan gisteren. God, wat was het geweldig. En wat is ze goed. Als ik m'n koffie op heb komt Britt de trap afgelopen.
"Britt!" Roep ik en ik loop naar haar toe. Ik geef d'r een knuffel en til d'r op. Ze klemt haar benen om mijn middel heen.
"Hi Luke." Zegt ze slaperig.
"Moe?" Zeg ik terwijl ik naar de bank loop.
"Mhmh, en kop pijn. Weet jij eigenlijk wat er gisteren gebeurd is? Het enigste wat ik me herriner is dat we een slagroom gevecht hadden."
Ik lach even. Ze weet het echt niet meer. Beter voor mij, kan ze ook niks tegen Niall zeggen... Als hij na vanmiddag nog leeft dan.
"Wil je weten wat er is gebeurd?" Vraag ik.
"Ja." Zegt ze als ze op de bank gaat zitten en haar knieën tegen haar borst duwt.
"Nou, we hebben eerst The Hangover deel 1 t/m 3 gekeken. Daar na was het al best laat en zijn we gaan slapen." Zeg ik.
Het is beter als ze de waarheid niet weet.
"Mhmh." Zegt ze.
Na een paar minuten niks zeggen verbreekt Britt de stilte.
JE LEEST
Wrong Choice? || n.h & l.h
Teen FictionBritt is een meisje van 17 jaar. Ze is happy in love met haar boyfriend Niall Horan. Britt en Niall zijn best friends met de boys van 5 Seconds Of Summer. Alles is helemaal leuk tot dat Luke en Britt wat closer worden met elkaar, en Britt begint te...