Hoofdstuk 21

995 78 145
                                    

A/N: Dit hoofdstuk wordt opgedragen aan @ashtralion ofzo ik heb geen idee hoe je je user schrijft ik spel 'm iedere keer fout oh. Maar ze is een cool kind en zE IS GRAPPIG IK GING HELEMAAL STUK OM JE COMMENTS ECHT WAAR HAHAHA. Ok doei.

----------------

|| Niall ||

Wat is die Jason vreselijk zeg. Hij zit daar met z'n arm om Britt heen geslagen en probeert 'dr aan 't lachen te maken met z'n slechte grappen. (Hesjtek herrie stijls.)

"En toen zei ik dus: 'nee ik verkoop geen struisvogels!'" Zegt hij.

"Hahahahhahahha!" Roept Britt.

"Jason," begin ik, "je zegt alleen maar 'En toen zei ik dus: 'nee ik verkoop geen struisvogels!''. Dat is geen grap. Er moet een verhaal achter zitten."

"Niall hou je mond." Zegt Britt kortaf.

Well, I'm sorry.

~

"Nou jongens, ik denk dat 't tijd is voor mij om te gaan." Zegt Jason.

THANK GOD.

"Wat? Waar ga je dan naartoe? Je kan toch net zo goed hier blijven?" Zegt Britt.

"NEE DAT KAN 'IE NIET." Roep ik.

Britt kijkt me boos aan.

"Ja, dat kan 'ie wèl." Zegt ze met de nadruk op wel.

"Oke dan blijf ik hier, als 't echt mag." Zegt Jason.

Verdomme Britt.

"Jaa!" Roept Britt als ze d'r armen om Jason's nek heen slaat.

Ehm, hallo? Je vriendje zit gewoon hier hoor.

Jason en Britt lachen en laten elkaar weer los. Opeens schiet me een idee te binnen.

"Oké, dan kunnen we toch net zo goed uit gaan vanavond?" Zeg ik.

"'T is best lang geleden sinds ik echt uit ben gegaan ja..." Zegt Jason.

"De laatste keer dat ik uit ging, eindigde ik in 't ziekenhuis omdat m'n vriend te dronken was en een prullenbak op me gooide." Voegt 'ie eraan toe.

Ik kan er niks aan doen dat ik moet lachen. Aan de ene kant lach ik om 't feit dat iemand zó dronken was dat 'ie een prullenbak op iemand anders gooide, maar ik lach 't meeste om het idee van Jason in het ziekenhuis.

Ik denk dat ik ook een prullenbak op hem ga gooien. (Gooi alsjeblieft een prullenbak op mij bye.)

"We kunnen wel uit gaan toch?" Zegt Britt.

"Ja Britt, dat stelde ik ook net voor." Zeg ik sarcastisch.

"Doe eens niet zo opgefokt man." Zegt ze.

"Nou het spijt me zeer. (Meneer)." Zeg ik als ik op sta en naar de keuken loop.

Ik loop richting de koelkast, pak de cola fles en neem er een paar slokken uit. Nadat ik de fles heb terug gezet in de koelkast, pak ik een zak snoep en loop terug naar de woon kamer.

"Jullie ook?" Vraag ik als ik met de zak naar Britt en Jason wijs.

"Nah," Zegt Jason, "ik probeer m'n sixpack te behouden, maat!"

"Ja, zou jij ook eens moeten proberen Niall." Zegt Britt.

"Dankje, dat is het liefste wat iemand ooit tegen me heeft gezegd, Britt." Zeg ik sarcastisch.

Britt rolt d'r ogen en legt haar voeten op de salon tafel. Dat wordt vast een lange avond...

~

"Hallo?" Hoor ik aan de andere kant van de lijn.

Wrong Choice? || n.h & l.hWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu