Hoofdstuk 20

1.1K 80 123
                                    

A/N: M'n broertje heeft twee schildpadden gekocht en ze heten Michael Jordan en Kobe Bryant maar ik noem ze Henk bc swek.

|| Luke || (ha jullie dachten dat t verder ging bij Niall en Britt hè nee dat gaat t niet cuz i'm a lil fucker bye)

"Jezus Luke..." Zegt Ash.

"Ja, ja ik weet 't. Het was dom en heel slecht van me." Zeg ik als ik naar de grond kijk.

"Inderdaad Luke, het was echt heel dom van je. Je kan dat gewoon niet maken. Je hebt facking drugs in d'r drinken gedaan." Zegt Michael streng.

"Ik weet 't, ik weet 't." Zeg ik zacht.

Het blijft even stil in de kamer. Ik heb het weer eens mooi verknalt. Ik heb Britt laten gaan en aangezien de jongens nu weten wat er is gebeurt tussen ons, gaan ze me daar ook weer mee pesten en bla bla bla.

Ik voel me echt heel slecht. Ik heb m'n kansen bij Britt verkloot. Ik heb m'n vriendschap met Niall al helemaal verpest. En de jongens haten me waarschijnlijk ook nu.

"Luister Luke, het was je eigen keus om dat te doen bij Britt, maar het was het slechtste idee ooit. Nog slechter dan dat idee van Michael om een stage dive te maken op een plek waar niemand stond." Zegt Calum hoofdschudden.

"EERST STONDEN DAAR WEL MENSEN MAAR IEDEREEN LIEP GEWOON WEG TOEN IK SPRONG." Roept Michael.

"Nou misschien had je voor de show moeten douchen Michael. Dan liepen ze vast niet weg." Zegt Ashton giechelend. (giegelend? Nee, giechelend? WAT EEN KUT WOORD HIJ LIET GEWOON Z'N GEWELDIG SCHATTIGE LACH HOREN OK.)

Michael staat op en loopt beledigend de kamer uit.

"Mike! Kom terug het was maar een grapje!" Roept Ashton terwijl 'ie achter Michael aanloopt.

Calum begint te lachen. Maar ik niet. Het enigste waar ik aan kan denken is Britt. Waar is ze nu? Is ze bij Niall of niet?

"Ik denk dat het beter is als jij ook even weg gaat. Ik wil even alleen zijn." Zeg ik tegen Calum.

"Is goed. Ik ga even proberen of ik tegen Mike kan praten. Want hij is pritty med." (Mijn prachtige engels.)

Ik knik en hij loopt de kamer uit.

Zal ik het doen? De badkamer is gewoon naast mijn eigen kamer... Niet vergeten de deur op slot te doen. Want als een van de jongens binnen komt... Well, than I'm fucked.

Ik sta op en loop naar de badkamer. Het eerste wat ik doe is de deur op slot doen. Ik loop naar de grote spiegel die boven de wasbak hangt. Naast de wasbak staat de douche.

Die kan ik ook aanzetten voor afleiding, dan denken ze dat ik aan 't douchen ben.

Ik zet de douche aan en loop terug naar het kastje onder de wasbak. Ik doe 'm open en pak een scheermesje.

Ik zet hem op m'n arm en maak een paar sneeën. Facking hel Luke. Waarom blijf ik dit nou doen? Allemaal om 1 meisje...

Dit is allemaal Britt's schuld. Als Britt er niet was zou ik nooit gevochten hebben met Niall, dan zou ik mezelf nooit gesneden hebben en dan zou ik nu geen ruzie hebben met Niall.

M'n hele arm zit weer onder het bloed en tranen stromen oer m'n wangen.

Wat is er met me gebeurd?

~

|| Niall ||

Ik sta helemaal stil. Hoorde ik dat goed? Ja duh, tuurlijk hoorde ik dat goed. Ik loop richting naar Britt. Ze staat daar maar te huilen, wachtend op mijn antwoord.

Als ik voor d'r sta sla ik m'n armen om haar heen en druk d'r stevig tegen me aan.

"Echt waar?" Vraag ik na een paar seconden.

Ze knikt en ik trek d'r nog steviger tegen me aan. Ik kan niet boos op haar blijven. Ik hou meer van haar dan dat ik ooit van iemand gehouden heb. Ik laat haar nooit meer gaan.

~

De jongens zijn onderhand weer weg en Britt en ik zitten op de bank. Haar benen liggen op mijn schoot en d'r hoofd ligt op mijn borst. Ik hou d'r stevig vast. (Jezus dat zeg ik wel vaak.)

"Het spijt me voor alles Niall." Zegt ze.

Ik zeg niks en kijk strak naar de tv, die niet eens aan staat trouwens. Ze kijkt omhoog maar ik blijf strak naar de tv kijken. Ik kan dan wel niet boos op d'r blijven, maar ik wil d'r ook niet zo makkelijk vergeven.

Ze heeft drie weken niks van zich laten horen. Ik heb dan ook geen moeite gedaan om bij haar te komen, maar zij zat de hele tijd bij Luke en ik niet.

Ze kijkt weer neer beneden en begraaft haar gezicht in mijn shirt. Zo zitten we nog een paar minuten, helemaal in stilte.

Op het moment dat ik op wil staan om wat eten te pakken, gaat de deurbel.

"Ik ga wel." Zegt Britt.

Ze loopt naar de gang en ik achtervolg d'r om te kijken wie het is (Stalker). Ze opent de deur en daar staat de jongen waarvan ik had gehoopt dat ik hem nooit meer zou zien.

"JASON!" Roept Britt, en ze springt in z'n armen.

Jason is Britt's ex. Jason en Britt waren in een relatie voor 3 jaar, toen Britt en ik nog beste vrienden waren. Hij is groot en sterk en, nou, hij is niet lelijk. Hij heeft donker blond, kort haar en blauwe ogen. Het zou m'n broer kunnen zijn...

Ik haat 'm zo erg omdat hij vreemd is gegaan met haar beste vriendin. Ik betrapte ze toen ze aan 't zoenen waren en ik heb hem belooft dat ik niks tegen Britt zou zeggen. Dat heb ik dus ook niet gedaan. Terwijl ik daar wel spijt van heb, nu ze zo aan hem hangt.

Ze zijn trouwens wel "goed" uit elkaar gegaan. Jason voelde namelijk niks meer voor Britt (omdat hij meer voor die vriendin voelde, maar dat zei hij er niet bij.). Ze was het er wel mee eens, maar nadat hij het had uit gemaakt kwam ze wel drie uur lang bij mij uithuilen. En daarna heb ik mijn slag dus geslagen maar, god, wat haat ik die jongen.

Als Britt hem eindelijk heeft los gelaten komt hij naar mij toe.

"Das lang geleden maat!" Zegt hij met z'n lage stem.

Hij noemde me altijd 'maat'. Hij noemt IEDEREEN 'maat'.

"Ja, ja." Zeg ik als ik z'n hand losjes schud en 'm met een dodelijke blik aankijk.

Britt en Jason lopen samen naar binnen toe en ik vrees al voor wat er allemaal gaat komen nu Jason terug is...

----------

Dit was zo slecht, het spijt me jongens.

Ik wilde snel updaten omdat ik al heel lang niet meer had geupdate eeeeen 't was ook wel een beetje een belangrijk hoofdstuk want wE HEBBEN EEN NIEUW PERSOON YAAAY hij heet Jason en hij lijkt op Kyle van Geordie Shore (HASHTAG BEST SHOW EVAAA).

xoxo Noa

Vote/comment/follow?

Wrong Choice? || n.h & l.hWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu