A/N: FOUR FOUR FOUR FOUR FOUR FOUR FOUR VIER VIER VIER VIER VIER VIER VIER QUATRE QUATRE QUATRE QUATRE QUATRE QUATRE QUATRE
----------
|| Niall ||
"OKAY JASON STOP." Roep ik nog voordat hij me weer een klap kan geven.
Hij stopt en kijkt me aan.
"Kunnen we dit niet gewoon op een volwassen manier oplossen?" Zeg ik.
"Dit is volwassen."
"Jason nee. Kunnen we het niet gewoon uitpraten?"
"Ugh, als jij het echt op de saaie manier wilt doen, dan is 't goed." Zegt 'ie.
"Nice ik zeg Britt wel dat we eerder naar huis toe gaan." Zeg ik als ik m'n kleren gladstrijk en richting de deur wil lopen.
"Ho ho ho (ha kerstman), we gaan naar MIJN huis. Britt hoeft er namelijk niet bij te zijn." Zegt hij drijgend (of dreigend idk).
Ik knik en loop samen met Jason (hand in hand) richting Britt en Heather. Hij keek trouwens heel wazig uit z'n ogen...
"Britt," begin ik als ik voor Britt sta en d'r heb meegenomen naar een rustig plekje,"Jason en ik moeten even iets regelen dus gaan we eerder weg, is dat goed?" Vraag ik.
"Dus je laat mij alleen met dát wijf?" Zegt ze terwijl ze naar Heather knikt.
"Je kan wel naar huis gaan als je wilt. Maar Djees en ik gaan naar zijn huis toe. Dat wilt 'ie per se. 'T kan best laat worden, denk ik." Zeg ik.
"'T liefste ga ik ook gewoon met jou mee naar huis, maar Jason eet me als ik niet mee ga." Voeg ik er nog aantoe.
"Oké, maar schiet wel op he." Zegt ze.
Ik knik en loop terug naar Jason.
"Geregeld." Zeg ik als ik langs hem loop.
"Nice maat." Zegt 'ie.
Hij slaat me op m'n schouder en loopt me achterna. Eenmaal in de auto is het stil. Hij rijdt en ik zit in de bijrijdersstoel (leuk woord voor galgje. Volgens mij heb ik het nog eens verkeerd gespeld ook lmao.)
Eenmaal bij zijn huis stappen we uit. Hij loopt naar de deur toe en haalt z'n sleutel uit z'n broekzak. Hij opent de deur en we lopen naar binnen.
Toch nog een best groot huis voor iemand zoals Jason die waarschijnlijk geen werk heeft en iedere dag naar de hoeren gaat. (HAHAHAHAH SORRY I HAD TO)
"Oké." Begint Jason als 'ie een blikje bier opent en op een bank ploft.
Ik ga in de stoel tegenover hem zitten en kijk hem dood aan.
"Barst los." Zegt hij terwijl 'ie een paar slokken van z'n bier neemt (en daarna alles weer uitkotst want je kan niet praten en drinken tegelijk.)
"Waarom ben je zo?" Zeg ik na een diepe zucht.
"Waarom ben ik zo?" Zegt hij op een toon alsof ik hem de raarste vraag van de wereld heb gesteld.
"Ja, waarom ben je zo?" Zeg ik voor de duidelijkheid.
"Wat bedoel je met 'zo'?" Vraagt hij.
Hij staat op en loopt richting de koelkast. Hij haalt er nog een blikje bier uit en loopt weer terug naar de bank.
"Nou gewoon, je bent zo op Britt gericht en ik irriteer me er dood aan." Zeg ik wat harder.
"Nou je ziet er niet dood uit." Zegt hij.
JE LEEST
Wrong Choice? || n.h & l.h
Teen FictionBritt is een meisje van 17 jaar. Ze is happy in love met haar boyfriend Niall Horan. Britt en Niall zijn best friends met de boys van 5 Seconds Of Summer. Alles is helemaal leuk tot dat Luke en Britt wat closer worden met elkaar, en Britt begint te...