|| Britt ||
Ik word wakker op de bank. Waarom niet in m'n bed? Ik kijk naar de zijkant en zie Niall daar liggen. Op de grond, met één been op de bank en één arm op de salontafel. Hij had écht te veel gedronken gisteren.
"Briihiiit." Hoor ik iemand van achter de bank zeggen. Ik draai me om en zie Luke met z'n armen en hoofd op de bank liggen. Z'n hoofd rust op z'n handen.
"Hi." Zeg ik.
"Hi." Zegt hij.
"En hoe lang zit je daar al?"
"Ehm... Het kan zijn dat het dertig minuten zijn maar het voelt als tien minuten."
"Nee, hier heb ik heel veel aan." Zeg ik als ik rechtop ga zitten.
Luke lacht even en klimt dan over de bank heen en komt naast me zitten.
"Dus..." Zegt hij in een zucht.
"Dus..." Zeg ik terwijl ik naar Niall kijk.
"Hij ging wel echt te ver vanacht hè?" Zegt Luke.
"Yup, hij ging je facking been knuffelen." Zeg ik, nog steeds kijkend naar Niall.
"Uhu..." Zegt Luke als hij opstaat.
|| Luke ||
Ik moet het zeggen van gisteren. Waarom heeft hij dat überhaupt zelf niet gedaan? Omdat hij te dronken was duh.
"Dat was niet het enigste wat hij had gedaan..." Zeg ik voorzichtig als ik voor Britt sta.
"Huh?" Zegt ze verbaasd.
"Nou," begin ik, "toen Niall klaar was met 'praten' met jou, kwam hij toch naar mij toe?"
"Ja."
"Nou hij ging eerst rare bijnamen verzinnen voor me," zeg ik terwijl ik even moet lachen. Oke ik geef het toe, dat moment was best grappig. "en toen hij klaar was met die bijnamen zei hij dat hij mijn 'geheim' wist." Britt knikt maar in haar ogen kan ik zien dat ze het niet snapt.
"Welk geheim?" Vraagt ze.
"Nou eerst dacht ik dat hij wist dat wij h-" begin ik. SHIT SHIT SHIT NEE. DAT WEET ZIJ NIET JEZUS KAN IK DAN OOK NIKS.
"Dat wij wat?" Vraagt Britt.
"Niks niks niks." Zeg ik.
"Heb je honger? Ja ik ook! Blijf hier dan ga ik eten maken en dan neem ik voor jou ook wel iets mee. Is dat een goed idee? Ja dat is het. Doei Britt ik zie je zo weer." Zeg ik terwijl ik de kamer uit ren.
Jezus Luke wat ben je weer lekker bezig. Ik zou haar niet vertellen dat we het gedaan hadden dat is beter voor iedereen. Ik hoor voetstappen en als ik me omdraai zie ik Britt in de deur opening staan.
"Ik vraag het nog één keer; welk geheim?" Zegt ze op een beethe een dreigende toon.
"D-dat... Je weet wel dat wij... Nou ja dat wij gezoend hadden." Zeg ik met trilling in mijn stem.
"Dat wist hij toch al. Die foto stond op twitter, remember?"
"Oh ja." En de prijs voor slechtste smoesjes bedenker gaat naar Luke Hemmings damens en heren.
"Oke, dus vertel verder wat hij nog meer had gedaan."
"Nouuu, hij nam me mee naar de gang omdat het daar rustiger was en toen ging hij pedo doen," ik stop even omdat Britt moet lachen.
"Hahahahahah pedo doen?" Vraagt ze.
"Ja! Hij legde z'n handen op m'n heupen en toen vroeg ik welk geheim hij wist en toen 'ie: 'Dat jij op jongens valt.'" Britt begint kei hard te lachen.
JE LEEST
Wrong Choice? || n.h & l.h
Teen FictionBritt is een meisje van 17 jaar. Ze is happy in love met haar boyfriend Niall Horan. Britt en Niall zijn best friends met de boys van 5 Seconds Of Summer. Alles is helemaal leuk tot dat Luke en Britt wat closer worden met elkaar, en Britt begint te...