Hoofdstuk 13

1.9K 86 103
                                    

|| Luke ||

Opnemen of ophangen? Mijn duim gaat naar het opnemen knopje terwijl het bloed nog steeds over m'n arm heen loopt.

"He Britt." Zeg ik dan.

"He Luke, ik wilde nog even sorry zeggen van vanmiddag. Ik gedroeg me als een bitch. Het spijt me echt." Hoor ik aan de andere kant van de lijn.

"Maak niet uit hoor."

Man m'n arm doet pijn.

"Echt niet want ik snap het als je me nu een soort van haat."

"Luister, we zitten allebei gewoon heel erg in met het feit dat Niall morgen... Nou ja... Laat maar."

"Ja laat maar inderdaad. He, ik heb trouwens een vraag."

"Vraag maar."

Jezus dit prikt.

"Kan ik vanavond misschien bij jou slapen? Ik voel me gewoon echt kut over vanmiddag en wil het graag goed maken."

"Ja hoor!"

Wacht...

"Bedankt wan-" begint Britt vrolijk maar ik kap haar af.

"Misschien is het beter om dat niet te doen..."

"Wat? Waarom niet?"

Godverdomme Luke. Het meisje waar je smoorverliefd op bent, wilt bij je komen slapen en jij zegt nee? Maar dan ziet ze m'n arm... Als ik het goed verberg ziet ze het niet... Ugh.

"Grapje..." Jezus ik ben hier slecht in.

"Grappig... Dus het mag wel?"

Ik zucht. "Ja tuurlijk."

"Oke! Ik ben er over 15 minuutjes ofzo."

"Is goed!"

"Byee"

"Bye Britt."

Ik zucht. Eerst ga ik m'n arm even afdoen. Het prikt als de hell. Daarna moet ik gaan bedenken hoe ik m'n arm goed genoeg kan bedekken zodat zij het niet ziet. Omg waar heb ik mezelf in gewerk. Ik loop weer naar de keuken en pak een doekje. Ik houd hem onder de kraan en duw hem op m'n arm.

"Aaargh!" Schreeuw ik.

"Jezus dat prikt." zeg ik tegen mezelf.

Ugh... Ik wrijf het doekje over m'n arm en na een paar minutenn haal ik het van m'n arm af. En nu? Hoe de fack kan ik dit gaan verbergen voor Britt? Ik trek wel gewoon een sweater aan ofzo. Ugh, waar heb ik mezelf ingewerkt?

Ik loop naar boven toe en trek een sweater aan. Als ik die aan heb loop ik naar beneden en maak twee bekers warme chocolade melk, want ik weet dat Britt daar van houdt. Als de chocolademelk gemaakt is pak ik een slagroom spuitbus en spuit veel, heel veel, slagroom op de chocolademelk. Ik loop weer naar de woon kamer en zet de bekeres op de salon tafel voor de bank.

Ik pak een map met DVD's erin uit de kast en leg die ook op de tafel. Ik pak nog wat dekens uit de kast en gooi ze op de bank. Als ik klaar ben plof ik op de bank neer. Als ik net zit gaat de bel. Ik spring op van de bank en ren naar de deur toe.

"Heeeee Britt!" roep ik als ik haar een knuffel geef.

"Hee Luke!" Zegt ze.

"Kom ik pak je koffer wel." zeg ik als ik haar koffer pak.

We lopen samen naar binnen toe en als Britt de woon kamer ziet begint ze te lachen.

"Dat wordt dus een film avond gok ik?" Zegt ze.

Wrong Choice? || n.h & l.hWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu