Κεφάλαιο 112.

1.6K 151 17
                                    

***

-Είσαι σοβαρή ρε Κατερίνα; Πώς μπορείς να είσαι σίγουρη ότι δεν θα κάνει πάλι καμία μαλακια; Είναι ριψοκίνδυνο να μετακομίσεις πάλι μαζί του! τόνισε σοβαρός ο Αντρέας.

-Δεν μπορώ να μείνω άλλο εδώ Αντρέα... Έχω φορτωθεί στους γονείς σου και έχω κάνει κατάληψη στο δωμάτιο σου εδώ και σχεδόν τρεις εβδομάδες. Δεν θέλω να γίνομαι βάρος πόσο μάλλον για ένα τόσο μεγάλο χρονικό διάστημα!

-Δεν γίνεσαι βάρος ρε μωρό μου. Ξέρεις ότι χαιρόμαστε όλοι που σε έχουμε στο εδώ...

-Εγώ δεν χαίρομαι να νιώθω ότι σας έχω βγάλει από την κανονικότητα σας.

Ξεφυσιξε δυνατά και ήρθε να κάτσει δίπλα μου στο κρεβάτι.

-Φοβάμαι να σε αφήσω να μείνεις μόνη σου μαζί του, δεν το καταλαβαίνεις; Αν όλο αυτό που έγινε σήμερα ήταν απλά θέατρο για να σε γυρίσει ξανά στο σπίτι και μετά σου κάνει την ζωή κόλαση; Πώς θα γλυτώσεις από αυτό; ρώτησε πιο ήρεμα πιάνοντας μου το χέρι.

-Θα βρω λύση Αντρέα. Θα είσαι ο πρώτος που θα πάρω τηλέφωνο αν γίνει οτιδήποτε.

-Και αν δεν μπορείς να πάρεις τηλέφωνο; Αν σου πάρει το κινητό ή κάνει τίποτα χειρότερο;

Χαμογέλασα και του άφησα ένα φιλί στο μάγουλο.

-Θα είμαι εντάξει. Όλα θα πάνε καλά, θα δεις, αποκρίθηκα και τον φίλησα στο στόμα για λίγο μέχρι εκείνος να με απομακρύνει.

-Περίμενε τουλάχιστον κανα δύο εβδομάδες πριν γυρίσεις ξανά στο σπίτι, για να δεις πως θα πάνε τα πράγματα. Άσε τον πρώτα να κάνει καμία κίνηση, να δείξει ότι νοιάζεται. Γιατί μπορεί να είπε ότι είπε σήμερα αλλά όλα αυτά δεν ήταν τίποτα παρά μόνο λόγια. Πρέπει να κάνει και έργα πριν αποφασίσεις να μείνεις μόνη σε ένα σπίτι μαζί του, δήλωσε σοβαρός και έγνεψα θετικά.

-Καλά. Μην αγχώνεσαι άλλο για αυτό τώρα. Πάμε κάτω να παραγγείλουμε πίτσα, χαμογέλασα πλατιά και τον τράβηξα από το χέρι.

***

-Γιατί πρέπει να έχουμε τόση ύλη για τις εξετάσεις; Πάλι καλά που γράφουμε μόνο σε έξι μαθήματα αλλιώς θα είχαμε γαμηθει, σχολίασε ο Γιάννης και τον κοίταξα με σηκωμένο φρύδι.

-Γιατί γκρινιάζεις αφού δεν πρόκειται να διαβάζεις, σχολίασα ειρωνικά και όλη η παρέα γέλασε.

-Πρέπει να γράψω πάνω από την βάση σε όλα για να περάσω την τάξη. Αλλιώς του χρόνου σας βλέπω να γράφετε εσείς πανελλήνιες και εγώ να γράφω ξανά εξετάσεις της Β' Λυκείου...

Make the bad boy fall in loveNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ