***
-Κατερίνα; άκουσα την φωνή του Αντρέα και βιάστηκα να σκουπισω τα δάκρυα από τα μάγουλα μου.
-Τι έγινε; ρώτησα κρατώντας σταθερή την φωνή μου και αποφεύγοντας την οπτική επαφή μαζί του.
-Εσύ τι έπαθες, γιατί κλαις; ρώτησε πλησιάζοντας με και έπιασε τα χέρια μου βάζοντας με να σταθώ απέναντι του.
Το κεφάλι μου ήταν χαμηλωμένο αλλά τα δάκρυα δεν έλεγαν σταματήσουν να κυλάνε.
-Είμαι εντάξει, αλήθεια, είπα χωρίς να το σκεφτώ.
Και γιατί να μην με πιστέψει; Επειδή κλαίω και δεν τον κοιτάζω στα μάτια;
Χριστέ μου τι θα κάνω, τι θα του πω;
-Δεν φαίνεσαι εντάξει μωρό μου. Τι έπαθες, μίλησε μου, παρακάλεσε τυλίγοντας τα χέρια του γύρω από την μέση μου και φέρνοντας με πιο κοντά στο σώμα του.
Δεν είναι δύσκολο να βρω δικαιολογία. Για ποιον λόγο βρίσκομαι εδώ αυτή την στιγμή;
Και για άλλη μια φορά ετοιμάζομαι να του πω ψέματα. Έχω βαρεθεί να μην είμαι ειλικρινής απέναντι του.
-Κοίτα την οικογένεια σου και σκέψου την δική μου. Είναι Χριστούγεννα και η μαμά μου για άλλη μια φορά δουλεύει, ενώ ο μπαμπάς μου προτίμησε να βγει με τους συνεργάτες του, κλαψουρισα και έκλεισα ξανά σφιχτά τα μάτια μου.
Συγγνώμη μωρό μου. Συγγνώμη. Δεν θέλω να σου λέω ψέματα, δεν θέλω να σε χάσω από την ζωή μου. Συγγνώμη.
-Μωρό μου, αναφώνησε βάζοντας με στην αγκαλιά του. Το ξέρω ότι δεν είναι ωραίο. Αλλά η μαμά σου αναγκάζεται να δουλέψει, δεν το επιλέγει. Και ο μπαμπάς σου πρέπει να κρατάει φιλικές επαφές με τους ανθρώπους στην δουλειά του, προσπάθησε να με καθησυχάσει.
-Και σήμερα έπρεπε να κρατήσει τις φιλικές επαφές; παραπονέθηκα τεντωνοντας το κεφάλι μου προς τα πίσω για να τον κοιτάξω.
-Δεν ξέρω τι να σου πω βρε ματάκια μου. Αλλά μην κλαις, δεν αξίζει να στεναχωριέσαι για τίποτα, είπε ήρεμα χαϊδεύοντας απαλά τα μαλλιά μου και αφήνοντας μου ένα απαλό φιλί στο μάγουλο.
-Συγγνώμη, δεν ήθελα να σου χαλάσω την βραδιά, είπα βγάζοντας άλλον ένα λυγμό.
Εκείνος ξεφυσιξε και έβαλε τα δύο του χέρια στο κεφάλι μου αναγκάζοντάς με να τον κοιτάξω.
KAMU SEDANG MEMBACA
Make the bad boy fall in love
Fiksi Remaja-Μπαμπά τι λες; τον κοιτάζω λες και είναι τρελός. Δεν μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο. -Μονο έτσι θα σε αφήσω να πας στην τετραήμερη. Άλλωστε τι μπορεί να πάει λάθος; Αργά ή γρήγορα θα πέσει στα δίχτυα σου, δεν θα μπορέσει να αγνοήσει την γοητεία σου, είπ...