***
Έχετε ζήσει ποτέ κάτι τόσο έντονο, που νιώθετε ότι κινείστε σε slow motion? Που κάτι συμβαίνει μέσα σε μερικά δευτερόλεπτα αλλά για εσάς ήταν λες και πέρασαν λεπτά ολόκληρα;
Λοιπόν, αυτό συνέβη και σε μας πριν από περίπου είκοσι λεπτά.
Flashback
-Τα κλειδιά του! Θα ανοίξει την πόρτα! αναφώνησα τρομοκρατημένη νιώθοντας τους παλμούς της καρδιάς μου να αυξάνονται και το στομάχι μου να σφίγγεται.
Αν μας δει εδώ την βάψαμε. Ποιος ξέρει τι έχει να γίνει, ειδικά αν με δει με τον Αντρέα.
-Δεν τον φοβάμαι, ας τολμήσει να κάνει οτιδήποτε ο μπάσταρδος! αναφώνησε ο Αντρέας ετοιμάζοντας τον εαυτό του να πλακωθει.
Έχει πρόβλημα με το κλειδί του; Γιατί αργεί να μπει;
-Γρήγορα, τρέχα να βγούμε από την πόρτα της κουζίνας! άρχισα να τον σπρώχνω με μανία προς τα μέσα.
-Γιατί μωρέ αφού σου λέω τον έχω! κράτησε εκείνος αντίσταση.
-Αντρέα τώρα! είπα λίγο πιο δυνατά και συνειδητοποιώντας ότι μπορεί να με άκουσε άρχισα να πανικοβαλλομαι ακόμα περισσότερο.
Εκείνος με άκουσε και γρήγορα τρέξαμε προς τα μέσα.
Βρήκα το κλειδί που ήταν κρυμμένο στο τελευταίο συρτάρι στον πάγκο ανάμεσα στο ψυγείο και την πόρτα και γρήγορα την άνοιξα.
Τον άφησα να βγει πρώτος έξω και ενώ έκανα και εγώ το ίδιο, ο πατέρας μου άρχισε να μιλάει μόλις μπήκε στο σπίτι.
-Αι στο διάολο πια μου έβγαλες την πίστη για να ανοίξεις.
Δεν έδωσα ιδιαίτερη σημασία.
-Τρέχα! είπα στον Αντρέα και μαζί με όλη μας την δύναμη αρχίσαμε να τρέχουμε για να επιστρέψουμε στο σπίτι του.
Back to the present
-Δεν νομίζω να έχω ξανατρεξει ποτέ τόσο πολύ στην ζωή μου, σχολίασα, ακόμα λαχανιασμένη πέφτοντας στο πάτωμα.
-Α όχι, εγώ το έχω ξανακάνει. Απλά χωρίς να κουβαλάω πράγματα, είπε κάνοντας το ίδιο με εμένα μόνο που έπεσε στο κρεβάτι. Γιατί ποιο πουστη λόγο κάθισες στο πάτωμα; Έλα εδώ.
-Όχι. Αυτή την στιγμή δεν μπορώ καν να σε κοιτάξω, είπα προσπαθώντας να ρυθμίσω την ανάσα μου και έκλεισα τα μάτια μου.
-Καλά, αν δεν μπορείς. Πάντως αντί να τρέχουμε θα μπορούσα να τον πλακώσω. Σου είπα, τον είχα, επανέλαβε για άλλη μια φορά..
STAI LEGGENDO
Make the bad boy fall in love
Teen Fiction-Μπαμπά τι λες; τον κοιτάζω λες και είναι τρελός. Δεν μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο. -Μονο έτσι θα σε αφήσω να πας στην τετραήμερη. Άλλωστε τι μπορεί να πάει λάθος; Αργά ή γρήγορα θα πέσει στα δίχτυα σου, δεν θα μπορέσει να αγνοήσει την γοητεία σου, είπ...