Κεφάλαιο 31.

1.8K 166 20
                                    

***

-Αντρέα σταμάτα, είπα κοφτά προσπαθώντας να τον απομακρύνω από πάνω μου.

Μου είναι πολύ δύσκολο να συγκρατήσω τους αναστεναγμους μου όταν πιπιλαει τον λαιμό μου. Και πραγματικά, ξέρει να το κάνει πολύ καλά.

-Γιατί ρε μωρό μου; Αφού σου αρέσει, γκρίνιαξε ξενερωμενος και άρχισε να κατεβαίνει πιο κάτω.

-Γιατί είναι εδώ οι γονείς μου. Και από ότι καταλαβαίνεις δεν έχουμε την τέλεια ηχομόνωση, του εξήγησα και χαμογέλασε πονηρά.

-Φοβάσαι ότι θα σε ακούσουν να αναστενάζεις; Γιατί μωρό μου, δεν μπορείς να συγκρατηθείς; ρώτησε αλαζονικά και το χέρι του άρχισε να με χαϊδεύει, προχωρώντας σταδιακά προς τα κάτω.

Έπιασα απότομα το χέρι του, σταματώντας τον και τον κοίταξα απειλητικά.

-Όχι Αντρέα, δεν μπορώ να συγκρατηθω, όπως δεν θα μπορείς και εσύ. Οπότε απλά κόφτο, εντάξει; Δεν θέλω να μαλώσουμε, είπα ήρεμα, πράγμα περίεργο για μένα.

Μόλις θυμήθηκα έναν από τους λόγους που δεν πάω καθόλου τον Νικολάου. Η υπερβολική αλαζονεία του.

Άκου εκεί, φοβάμαι ότι θα με ακούσουν να αναστεναξω. Προφανώς και το φοβάμαι πανιβλακα, όταν νιώθεις ευχαρίστηση, αναστενάζεις, εσύ τουλάχιστον έπρεπε να το ξέρεις.

-Έχεις δίκιο, συγγνώμη, με φίλησε στο μάγουλο και ακούμπησε το κεφάλι του στο μαξιλάρι. Μην μου θυμώνεις μωρό μου. Δεν είναι αφύσικο που θέλω να σε νιώσω... Είναι; ρώτησε και κοίταξα τα μάτια του.

Αυτά τα πράσινα ματάκια που

Κατερίνα τι στον πούτσο λες; Συνελθε! Άκου εκεί ματάκια!

Σαν πράσινα σκατα είναι.

Πφφ, γαμωτο, δεν ισχύει με την καμία αυτό. Τα μάτια του είναι υπέροχα. Αλλά δεν πρέπει να σκέφτομαι έτσι! Όλο αυτό είναι ένα σχέδιο, δεν πρέπει να δεθω πραγματικά μαζί του.

Από την άλλη δεν νομίζω να μου είναι πολύ δύσκολο. Είναι ο Νικολάου! Θα έπρεπε να εύχομαι να επιζήσω μέσα σε αυτή την "σχέση" και να μην θελήσω να αυτοκτονήσω, όχι να ανησυχώ για το αν θα δεθω μαζί του. Αυτό δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει όταν μιλάμε για το συγκεκριμένο άτομο.

Γαμωτο μου και με αυτό το σχέδιο! Για να στεφθεί με επιτυχία όλο αυτό που σχεδίασε ο πατέρας μου για εκδίκηση, εγώ πρέπει να είμαι η κοπέλα του ατόμου που χωνεύω λιγότερο και από τις κατσαρίδες.

Make the bad boy fall in loveOù les histoires vivent. Découvrez maintenant