Κεφάλαιο 24.

1.9K 173 29
                                    

-Επ. Κοίτα ποιοι είναι εδώ. Μαζί, είπε κοιτώντας μας έκπληκτα με ένα ειρωνικό χαμόγελο στο πρόσωπο του.

Μπροστά μας στεκόταν ο Στέλιος, aka Λαμπρόπουλος, μαζί με την παρέα του.

Αυτός είναι η αιτία που τα φτιάξαμε εγώ και ο Αντρέας. Αν δεν είχαν πλακωθει πριν μερικές μέρες μάλλον ακόμα στην προσπάθεια θα ήμουν.

-Δεν κατάλαβα, υπάρχει πρόβλημα που είμαστε στο mall μαζί; Απαγορεύεται; ρώτησα ειρωνικά καθώς ένιωσα το χέρι του Αντρέα να σφίγγει το δικό μου.

Καλύτερα να σφίγγει εμένα πάρα να ξεκινήσει καυγά μέσα σε ένα κτίριο γεμάτο ανθρώπους. Άλλο το σχολείο, άλλο δημόσιος χώρος.

-Όχι καλέ, απλά παραξενευομαι. Εσείς δεν είσασταν που πλακωνοσασταν πριν δύο τρεις εβδομάδες; Τι έγινε τώρα, βγαίνετε και μαζί; Στο τέλος θα τα φτιάξετε κιόλας, είπε με υφάκι σκάζοντας στα γέλια, όπως και τα τρία αγόρια που ήταν μαζί του.

-Όχι ότι είναι δουλειά σου, αλλά τα έχουμε ήδη, γρυλισε ο Αντρέας και ο Στέλιος έχασε για λίγο την αυτοπεποίθηση του, αλλά αμέσως επανήλθε.

-Έλεγα και εγώ. Τόση υπεράσπιση και δεν θα τα κατάφερνες; Μόνο κράτα την καλά, γιατί ίσως να την χάσεις, είπε ρίχνοντας υπονοούμενα και πέρασε από δίπλα μας με την παρέα του χτυπώντας επίτηδες τον Αντρέα στον ώμο.

Όμως εγώ είχα μια απορία. Ποια υπεράσπιση, που κολλάει αυτό;

-Ποια υπεράσπιση, τι λες; γύρισα και τον ρώτησα.

Εκείνος σταμάτησε να περπατάει και γύρισε να με κοιτάξει.

-Κατερίνα άστο, πάμε να φύγουμε, προσπάθησε να με τραβήξει ο Αντρέας μιλώντας σιγανά αλλά δεν τον άφησα να με πάρει από εκεί.

-Άσε με, προσπαθώ να καταλάβω, είπα ψιθυριστά και περίμενα τον Στέλιο να μου απαντήσει.

-Τι; Δεν σου είπε τον λόγο που πλακωθηκαμε; γέλασε κουνώντας απαξιωτικά το κεφάλι του δεξιά και αριστερά. Τι σόι γκόμενος είσαι άμα δεν τα λες αυτά στην κοπέλα σου; ρώτησε και ο Αντρέας πήγε να του ορμηξει, αλλά προσπάθησα να τον συγκρατήσω, σε σημείο που μου έπεσε η σακούλα με τα δικά μου ψώνια από τα χέρια.

-Αντρέα ηρέμησε σε παρακαλώ, ψιθύρισα κοιτώντας τον, αλλά εκείνος κοιτούσε με αντιπάθεια τον Λαμπρόπουλο.

-Να ξέρεις Στεφανίδη. Άμα κάνει μαλακια πες το σε μένα. Και θα τον κάνω ένα με το χώμα. Ακριβώς όπως έκανα τις προάλλες, είπε αλαζονικά εκείνος απευθυνόμενος σε εμένα κάνοντας τον Αντρέα να τρελαθεί σχεδόν.

Make the bad boy fall in loveOù les histoires vivent. Découvrez maintenant