***
-Μαλακα ναι καλά! αναφώνησε σοκαρισμένη η Φανή. Πώς αντέδρασε;
-Ταραχτηκε πολύ. Αλλά ρε συ δεν έδειξε κανένα συναίσθημα και αυτό με αγχώνει περισσότερο. Την άκουσα που γύρισε χθες το βράδυ αλλά σε κάποια φάση νομίζω πως βγήκε από το δωμάτιο και δεν ξαναμπήκε μέχρι το πρωί. Έχω την εντύπωση ότι κοιμήθηκε στον καναπέ, παραδέχτηκα τρίβοντας τα μάτια μου.
Η μαμά κοιμάται στον καναπέ μόνο όταν την παίρνει ο ύπνος με σειρές. Ποτέ επίτηδες. Αλλά χθες είμαι σίγουρη ότι μπήκε στο δωμάτιο της και βγήκε λίγη ώρα αργότερα.
-Γεια σας κορίτσια, μας χαιρέτησε η Αφροδίτη πλησιάζοντας μας.
-Τι έγινε κοπελιά; την ρώτησε η κολλητή της, κάνοντας άκρη στο παγκάκι για να κάτσει.
-Εεε δεν θα κάτσω, είπε με κάπως περίεργο ύφος.
Τι έγινε τώρα;
-Γιατί, θες να μείνεις όρθια; ρώτησε ξανά η Φανή.
-Όχι, θα ξαναπάω στην παρέα. Απλά... Ήθελα να σας πω, είπε κάπως διστακτικά.
Ξέρει; Είπε ο Αντρέας σε όλη την παρέα τι έγινε και τώρα προσπαθούν να το πουν με τρόπο στην Φανή επειδή νομίζουν ότι δεν το ξέρει;
-Λέγε ντε, θα μας σκάσεις! αναφώνησε η Φανή.
-Ο Αντρέας, ο Στάθης και ο Μάνος είναι εκνευρισμένοι που κάθεστε μαζί. Πιο πολύ τα έχουν μαζί σου Φανή, δεν μου λένε όμως γιατί. Και τώρα μου είπαν να έρθω να σε φωνάξω να έρθεις να κάτσεις μαζί μας. Μην τους πεις όμως ότι σου είπα το κομμάτι με τον εκνευρισμό.
Ένιωσα να πονάω σε όλο μου το σώμα και τα μάτια μου θολωσαν ξανά.
Έλεος ρε Κατερίνα, ποτέ δεν έκλαιγες εσύ τόσο εύκολα! Σύνελθε!
Η Φανή κοίταξε για λίγο εμένα και μετά ξανά την Αφροδίτη.
-Και αν δεν έρθω τι θα γίνει; ρώτησε ειρωνικά.
-Δεν ξέρω ρε συ, απλά όντως είναι αρκετά εκνευρισμένοι. Και παρόλο που τους ρωτάμε με τα αγόρια γιατί, μας λένε ότι έγινε κάτι με την Κατερίνα που δεν μπορούν να το συζητήσουν...
Έκλεισα τα μάτια μου ξεφυσωντας και τα έτριψα.
-Πήγαινε Φανή. Δεν θέλω να τσακωθείς με την παρέα σου εξαιτίας μου, είπα ήρεμα.
-Όχι ρε μαλακα, κάτσε λίγο! Έχω δικαίωμα να κάνω παρέα με όποιον γουστάρω! Δεν γίνεται να εκνευρίζονται και να στέλνουν την Αφροδίτη να με φωνάξει να πάω. Ας έρθουν να μου το πουν αυτοί. Έχουν τα μούτρα να έρθουν μπροστά σου να μου πουν να σε παρατήσω; ρώτησε εκνευρισμένη.
ESTÁS LEYENDO
Make the bad boy fall in love
Novela Juvenil-Μπαμπά τι λες; τον κοιτάζω λες και είναι τρελός. Δεν μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο. -Μονο έτσι θα σε αφήσω να πας στην τετραήμερη. Άλλωστε τι μπορεί να πάει λάθος; Αργά ή γρήγορα θα πέσει στα δίχτυα σου, δεν θα μπορέσει να αγνοήσει την γοητεία σου, είπ...