-Τι σημασία έχει αυτό; ρώτησα προσπαθώντας να αποφύγω την απάντηση και εκείνος σήκωσε το φρύδι του.
-Φυσικά και έχει. Γιατί το άτομο που σου το είπε πρέπει να ψάχνει αφορμή για να μας χωρίσει. Μπορείς να σκεφτείς εσύ κάποιον άλλο λόγο; ρώτησε εκείνος ειρωνικά και ξεροβηξα.
-Μπορεί... Μπορεί αυτό το άτομο που μου έδειξε την φωτογραφία να νοιάζεται πάρα πολύ για μένα και όταν σε είδε με την Ελένη να θέλησε να μου το πει για να μην πιάνομαι κορόιδο γιατί δεν μου αξίζει, είπα το πρώτο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό.
-Κατερίνα δεν έχω όρεξη για υποθέσεις. Πες μου ποιος σου έστειλε την φωτογραφία, απαίτησε και ξεφυσιξα. Υποθέτω είναι άτομο εμπιστοσύνης. Και δεν μου λες ποιος είναι για να μην τον γαμησω στο ξύλο. Αλλά σου υπόσχομαι δεν θα κάνω τίποτα. Ποιος ήταν; Η Στέλλα; Ο Μάνος; Ο Στάθης; άρχισε να μαντεύει.
Ωχχ... Αυτός υποψιάζεται άτομα από την παρέα. Άτομο εμπιστοσύνης είπε. Το έχει δεδομένο ότι δεν θα πίστευα ποτέ τον Στέλιο.
Γαμωτο, είμαι τόσο ηλίθια! Προφανώς και δεν έπρεπε να τον πάρω στα σοβαρά. Αλλά η φωτογραφία ήταν ξεκάθαρη, όποιος δεν είναι επιβεβαιωμένος ότι η κοπέλα είναι ξαδέρφη του θα μπορούσε κάλλιστα να πιστέψει ότι είναι γκόμενα του.
-Εεε
-Βασικά, με διέκοψε. Δωσε μου το κινητό σου. Για να δω και τι άλλο σου έγραψε, είπε απλώνοντας το χέρι του.
Κοίταξα μια εκείνον και μια το κινητό μου και το έβαλα πίσω από την πλάτη μου για να μην το φτάνει.
-Δεν κατάλαβα. Δεν με εμπιστεύεσαι; ρώτησα καχύποπτα με προσβεβλημένο ύφος.
-Σε αυτό το θέμα όχι. Το κινητό, απαίτησε και με πλησίασε για να το πιάσει.
-Έλα ρε Αντρέα, μην κάνεις σαν παιδάκι, έκανα ένα βήμα πίσω και με το ελεύθερο χέρι μου τον σταμάτησα από το να κάνει άλλο ένα βήμα πιο κοντά μου.
-Κατερίνα αρχίζω να εκνευρίζομαι εγώ αυτή την στιγμή. Ποιος σου έστειλε την φωτογραφία; ρώτησε πιο άγρια, αγχωνοντας με περισσότερο.
-Η Στέλλα! Η Στέλλα σας είδε και μου έστειλε την φωτογραφία! είπα γρήγορα ψέματα και φάνηκε να εκνευρίζεται ακόμα περισσότερο.
-Λες ψέματα! Αν με έβλεπε η Στέλλα θα έμπαινε μέσα στο μαγαζί και θα το έκανε καλοκαιρινό! Γιατί και οι δύο μας ξέρουμε ότι ναι μεν είναι χαμηλών τόνων, αλλά όταν πειράζουν τα άτομα που αγαπάει της γυρνάει το μάτι. Δώσε μου το κινητό σου να δω μόνος μου! ανέβασε τον τόνο της φωνής του και απαίτησε ξανά.
VOUS LISEZ
Make the bad boy fall in love
Roman pour Adolescents-Μπαμπά τι λες; τον κοιτάζω λες και είναι τρελός. Δεν μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο. -Μονο έτσι θα σε αφήσω να πας στην τετραήμερη. Άλλωστε τι μπορεί να πάει λάθος; Αργά ή γρήγορα θα πέσει στα δίχτυα σου, δεν θα μπορέσει να αγνοήσει την γοητεία σου, είπ...