Wow πραγματικά φτάσαμε στο τέλος... Αυτή η ιστορία μου πήρε περισσότερο χρόνο από οποιαδήποτε άλλη δημιουργία μου για να ολοκληρωθεί 😂
Ελπίζω να συνεχίσετε να διαβάσετε τα βιβλία μου😁 Ανέβασα νέα ιστορία, θα βρείτε το πρώτο κεφάλαιο στο προφίλ μου και να περιμένετε νέο κεφάλαιο την Τετάρτη❤
***
-Έλα τώρα, καλοκαίρι είναι! Μόλις τελειώσαμε τα καλοκαιρινά μαθήματα και με τα παιδιά το έχουμε κανονίσει εδώ και μια εβδομάδα! Πρέπει να έρθεις μαζί μας, προσπάθησα να μεταπεισω την Στέλλα.
-Όχι Κατερίνα δεν θα έρθω. Δεν αντέχω άλλο να είμαι με τον Μάνο, δεν το καταλαβαίνεις; ρώτησε αγανακτισμένη και ξεφυσιξε. Δεν τον καταλαβαίνω. Ο Αντρέας συγχώρεσε εσένα. Εκείνος γιατί δεν μπορεί να συγχώρησε εμένα; ρώτησε απογοητευμένη και κάθισε με φορά στο κρεβάτι μου.
-Δεν ξέρω γλυκιά μου. Αλλά σκέψου, ο Στάθης και ο Μάνος δεν με έχουν συγχωρήσει. Ακόμα με κοιτάνε με μισό μάτι και ειδικά όταν κάθομαι αγκαλιά με τον Αντρέα και οι δύο με κοιτάζουν δολοφονικά. Φοβούνται ότι θα πληγωσω ξανά τον κολλητό τους και είναι απόλυτα λογικό.
-Ναι αλλά εμένα ο Μάνος δεν με κοιτάζει δολοφονικά. Με κοιτάζει με τον ίδιο τρόπο που με κοιτούσε πάντα. Και παρόλα αυτά είναι πάντα απομακρυσμένος δεν μου μιλάει καν, παραπονέθηκε και μάζεψε τα πόδια της κοντά στο σώμα της αγκαλιάζοντας τα.
-Και τι θα κάνεις; Θα κάθεσαι μέσα κάθε φορά που θα βγαίνουμε σαν παρέα; Θα τα παρατήσεις παρόλο που ξέρεις ότι σε θέλει ακόμα; ρώτησα υψώνοντας λίγο την φωνή μου. Καλά. Κάνε ότι θες. Πάντως ξέρω ότι στην αρχή της χρονιάς μιλούσες συνεχώς για το wattpad και τις τόσο ρομαντικές ιστορίες που είχες διαβάσει και τώρα είσαι έτοιμη να αφήσεις κάποια άλλη, που θα έρθει, να το ζήσει με τον Μάνο. Αλλά αφού θες να γίνει έτσι τι να σου πω... Κάντο, είπα και καλά αδιάφορη και συνέχισα να ετοιμάζω τα πράγματα μου.
-Υπάρχει κάποια άλλη; Τρέχει κάτι με τον Μάνο και κάποια καινούργια; ρώτησε ταραγμένη και σηκώθηκε όρθια αρχίζοντας να τρώει τα νύχια της.
ESTÁS LEYENDO
Make the bad boy fall in love
Novela Juvenil-Μπαμπά τι λες; τον κοιτάζω λες και είναι τρελός. Δεν μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο. -Μονο έτσι θα σε αφήσω να πας στην τετραήμερη. Άλλωστε τι μπορεί να πάει λάθος; Αργά ή γρήγορα θα πέσει στα δίχτυα σου, δεν θα μπορέσει να αγνοήσει την γοητεία σου, είπ...