Κεφάλαιο 10.

2.6K 195 29
                                    

-Και εσένα τι σε νοιάζει; ρώτησα στενευοντας τα μάτια μου.

-Έτσι για να ξέρω. Επειδή μπερδεύτηκα λίγο το Σάββατο. Μια κρύο μια ζεστή είσαι, ανασηκωσε τους ώμους του και πραγματικά ήθελα να τον δειρω.

Όμως έπρεπε να πάρω μια βαθιά ανάσα και να χαμογελάσω. Εχω ενα σχέδιο που πρέπει, δυστυχώς, να φέρω εις πέρας.

-Εντάξει τότε από εδώ και πέρα θα είμαι μόνο ζέστη, απάντησα κλείνοντας του το μάτι και σοβαρεψε απότομα.

Τι έγινε Νικολάου; Γιατί σοβαρεψες τόσο απότομα;

-Και ξανά γυρνάμε στην Στελλιτσα, αναφώνησε ο Μάνος καθώς κάθισε στο παγκάκι δίπλα στην Στέλλα. Για πες μας Στελλιτσα, στήριξε το χέρι του στην "πλάτη" από το παγκάκι, πίσω από το σώμα της Στέλλας, πλησιάζοντας την. Εσύ ποιον θες;

Η κολλητή μου είχε γίνει κατακόκκινη και τον κοιτούσε στα μάτια σαν χαμένο κουτάβι.

Μίλα ρε μπετο, μην τον κάνεις να πιστεύει ότι έχει επιρροή επάνω σου.

Τώρα θα μου πεις, αφού τον άφησε να την φασωσει, σε αυτό θα κολλήσει;

Πετάχτηκε όρθια μόλις το κουδούνι, που σήμανε το τέλος του διαλείμματος, ήχησε.

-Κουδούνι! αναφώνησε ανακουφισμένη. Έχουμε κατεύθυνση και δεν μπορούμε να αργήσουμε, πάμε Κατερίνα! είπε χωρίς να πάρει ανάσα και με τράβηξε για να σηκωθώ.

Συνέχισε να με τραβάει μέχρι μέσα και σταμάτησε μόνο όταν φτάσαμε έξω από την τάξη που κάνουμε κατεύθυνση.

-Ρε μπέτο γιατί καθόσουν και τον κοιταγες σαν αγελάδα; Και γιατί σηκώθηκες να φύγεις έτσι, τώρα του έδειξες ότι σε επηρεάζει! την μαλωσα και εκείνη κοιτούσε τον διάδρομο μήπως πλησιάζει κανένας.

-Μα με επηρεάζει, αυτό είναι το θέμα! αναφώνησε ακόμα κοκκινισμενη και στριφογυρισα τα μάτια μου.

-Γιατί σε επηρεάζει; ρώτησα λίγο φωναχτά και εκείνη με κοίταξε δολοφονικά.

-Γιατί τον γουστάρω μωρή ηλίθια, τι ρωτάς;! ψιθυροφωναξε και έπειτα γύρισε να κοιτάξει πάλι τον διάδρομο για να μην πετύχει κανέναν από την παρέα του Μάνου.

-ΤΙ;! τσιριξα έχοντας γουρλωσει τα μάτια μου. Πώς, γιατί, πότε το κατάλαβες;! άρχισα να την ρωτήσω και κλαψουρισε.

-Κατερίνα να χαρείς όχι τώρα! γκρίνιαξε προσπαθώντας να ξεχωρίσει μέσα στα παιδιά που γέμιζαν σιγά σιγά τον διάδρομο κάποιον που δεν έπρεπε να ακούσει την συζήτηση.

Make the bad boy fall in loveOnde histórias criam vida. Descubra agora