***
-Αντρέα...
-Ναι μωρό μου, γύρισε και με κοίταξε περιμένοντας να του πω αυτό που ήθελα την ώρα που πηγαίναμε σπίτι του με τα πόδια.
Πήρα μια βαθιά ανάσα και τον κοίταξα στα μάτια.
Είναι υπέροχος. Με σέβεται, με φροντίζει, με προστατευτεί, μου δείχνει πόσο με αγαπάει... Δεν μπορώ και δεν θέλω να του λέω ψέματα ούτε να του κρατάω τίποτα κρυφό. Ήδη του έχω κρύψει αρκετά πράγματα.
-Σου είπα ψέματα πριν. Όταν με ρώτησες ποιος μου έστειλε μήνυμα. Δεν ήταν η Άννα, είπα ειλικρινά και σήκωσε το φρύδι του.
-Τότε ποιος ήταν; ρώτησε παραξενεμενος και δάγκωσα το εσωτερικό του μαγουλου μου.
-Ο Λαμπρόπουλος.
Τα μάτια του σκοτείνιασαν αμέσως στο άκουσμα του ονόματος και το σαγόνι του σφιχτηκε.
-Πάλι αυτός; Τι σου έλεγε αυτή την φορά;
-Στην αρχή με ρώτησε γιατί φαινομουν νευριασμένη σε κάποια φάση στην καφετέρια, μετά γκρίνιαξε που ενοχλήθηκα με το μήνυμα και καπάκι μου είπε ότι εκείνος δεν με έκανε να νευριάσω, είπα όλη την αλήθεια και εκείνος φάνηκε να εξοργίζεται. Αλλά εγώ προφανώς δεν απάντησα σε κανένα από αυτά τα μηνύματα! πρόσθεσα γρήγορα για να ξεκαθαρίσω την θέση μου και εκείνος πέρασε το αριστερό του χέρι μέσα από τα μαλλιά του προσπαθώντας να ηρεμήσει τον εαυτό του.
-Δεν καταλαβαίνω πια! φώναξε και κοίταξε μπροστά του. Τι στο διάολο θέλει αυτός ο τύπος από την ζωή μου;! Γιατί επιμένει τόσο πολύ να μας χωρίσει;! αναφώνησε αγανακτισμένος με υψωμένη φωνή και μπήκα μπροστά του σταματώντας το περπάτημα του και βάζοντας το χέρι μου πάνω στο στέρνο του.
-Δεν θα καταφέρει τίποτα, όσο και να προσπαθεί, προσπάθησα να τον καθησυχασω και εκείνος έπιασε τον καρπό του χεριού, που είχα ακουμπήσει στο σώμα του, και τον χάιδεψε απαλά με τον αντίχειρα του.
-Δεν θέλω να πω ότι το ξέρω και να δείξω ότι σε έχω δεδομένη, απάντησε πιο ήρεμα κοιτώντας με στα μάτια και χαμογέλασα.
Πώς θα μπορούσα να τον αφήσω για κάποιον άλλο; Είναι τόσο έξυπνος... Και ευγενικός... Και κύριος, παρόλο που είναι μόλις 16 χρονών.
Πώς μπόρεσα να δεχτώ να βλαψω έναν άνθρωπο σαν και αυτόν; Ο Αντρέας αξίζει όλη την αγάπη του κόσμου.
Και με έχει αλλάξει τελείως. Ω έλα τώρα, μέχρι πριν σχεδόν δύο μήνες δεν υπήρχε περίπτωση να σκεφτώ αυτά που σκέφτομαι τώρα. Πόσο μάλλον για τον Αντρέα!
BẠN ĐANG ĐỌC
Make the bad boy fall in love
Teen Fiction-Μπαμπά τι λες; τον κοιτάζω λες και είναι τρελός. Δεν μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο. -Μονο έτσι θα σε αφήσω να πας στην τετραήμερη. Άλλωστε τι μπορεί να πάει λάθος; Αργά ή γρήγορα θα πέσει στα δίχτυα σου, δεν θα μπορέσει να αγνοήσει την γοητεία σου, είπ...