***
-Και για μια στιγμή στην αρχή της χρονιάς είχα την εντύπωση πως είπες ότι δεν θα ξανακάνεις κοπάνα από το σχολείο, σχολίασε ειρωνικά ο Αντρέας όσο καθόμασταν αγκαλιά κάτω από τα σκεπάσματα του κρεβατιού μου.
-Είσαι σίγουρος ότι το είπα εγώ και δεν με μπερδεύεις με κάποια άλλη; ρώτησα αθώα παίζοντας με το στριφωμα της μπλούζας του.
-Εσύ μου το είπες. Πρέπει να ήταν λίγες μέρες αφού τα φτιάξαμε, επισήμανε και ξεφυσιξα.
Ναι. Γιατί αυτή η μια που έκανα από τα αγγλικά με έμπλεξε πολύ άσχημα.
Κατερίνα είπαμε μην το σκέφτεσαι. Πέρνα καλά και μην το σκέφτεσαι.
-Χμμμ μπορεί και να έχεις δίκιο. Αλλά ποιος νοιάζεται, απουσίες έχουμε! αναφώνησα και τον κοίταξα χαμογελαστή.
-Κανόνισε να τις φτάσεις εκατό και να μην μπορούμε να κάνουμε κοπάνες τον Μάιο για μπάνιο, είπε σοβαρός.
-Μην ανησυχείς μωρό μου. Με τις σημερινές νομίζω φτάνω στις πενήντα δύο. Εχω ακόμα.
-Καλά ότι πεις. Και τέλος πάντων κάναμε την κοπάνα, τώρα τι; Εσύ είσαι ακόμα αδιαθετη οπότε το σεξ το ξεχνάμε.
-Εκεί είναι συνέχεια το νου σου εσένα! Μόνο για το σεξ με έχεις; ρώτησα παραπονιαρικα και εκείνος χασκογέλασε και με φίλησε πεταχτά στο στόμα.
-Όχι μόνο. Και για το φασωμα...
-Ε άντε γαμήσου! αναφώνησα και καλά παρεξηγημένη.
-Πώς να το κάνω αυτό, είπαμε έχεις περίοδο! Τώρα ποιος έχει μόνο αυτό στο μυαλό του;
Άρχισε να γελάει δυνατά και εγώ σηκώθηκα καθιστή στο κρεβάτι και τον κοιτούσα με σταυρωμένα τα χέρια περιμένοντας να τελειώσει.
-Αμα σε αρχίσω στις φαπες θα σου πω εγώ!
Εκείνος με άρπαξε και με πέταξε πίσω στο κρεβάτι ανεβαίνοντας πάνω μου.
Κοιτούσαμε ο ένας τα μάτια του άλλου για μερικά λεπτά μέχρι που εκείνος ξάπλωσε πάλι δίπλα μου και με έβαλε στην αγκαλιά του, τυλίγοντας το δεξί του χέρι γύρω μου και αφήνοντας με να ξαπλώσω πάνω στο στέρνο του.
-Μας σκέφτεσαι στο μέλλον καθόλου; Πώς θα είμαστε; ρώτησε σοβαρά και γύρισα το βλέμμα μου προς τα πάνω για να να τον κοιτάξω.
Δεν έχουμε μέλλον μωρό μου. Όταν αναγκαστώ να σε πληγώσω με έναν από τους επιπόνους τρόπους που μου επιβάλλει ο πατέρας μου δεν θα θες να ακούς ούτε το όνομα μου.
VOUS LISEZ
Make the bad boy fall in love
Roman pour Adolescents-Μπαμπά τι λες; τον κοιτάζω λες και είναι τρελός. Δεν μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο. -Μονο έτσι θα σε αφήσω να πας στην τετραήμερη. Άλλωστε τι μπορεί να πάει λάθος; Αργά ή γρήγορα θα πέσει στα δίχτυα σου, δεν θα μπορέσει να αγνοήσει την γοητεία σου, είπ...