***
-Έλα φτάνει τώρα, τον έσπρωξα από πάνω μου διακόπτοντας το φιλί όμως εκείνος με ξανάφερε κοντά του.
-Όχι! Σήμερα έχω γενέθλια και κάνουμε ότι λέω εγώ. Και εγώ λέω να συνεχίζουμε, είπε με αλαζονικό υφάκι και κόλλησε ξανά τα χείλη του στα δικά μου.
Του έκανα το χατήρι και δεν αντιστάθηκα αλλά μετά από λίγη ώρα απομακρύνθηκα πάλι.
Δεν θα μου χαλάσει την έκπληξη για να με φιλάει.
-Άντε πάμε να φύγουμε τώρα, θέλω να πάω σπίτι, είπα κοιτώντας με απέχθεια τον άδειο σχολικό διάδρομο.
-Άντε. Εγώ έχω γενέθλια αλλά άντε να κάνω εγώ σε σένα το χατήρι να φύγουμε, είπε αδιάφορος και ξεκίνησε να περπατάει.
-Ναι λες και εσύ θες να μείνεις εδώ μέσα! αναφώνησα από πίσω του και έτρεξα δίπλα του.
-Προχώρα τελείωνε μωρέ! είπε τυλίγοντας το αριστερό του χέρι γύρω από τους ώμους μου και ανακατεύοντας τα μαλλιά μου με το άλλο χέρι.
-Έλα βρε μαλακα, μην μου χαλάς τα μαλλιά! τσιριξα και απομακρύνθηκα από κοντά του για να στρώσω τα μαλλιά μου.
Επίτηδες έμεινα λίγο πιο πίσω και άνοιξα την κάμερα του κινητού μου.
Δευτερόλεπτα αφού πάτησα εγγραφή για βίντεο περάσαμε την εξώπορτα του σχολείου και ένα μεγάλο κομμάτι τούρτα πετάχτηκε και κόλλησε πάνω στο πρόσωπο του αγοριού μου.
Πριν προλάβει να κάνει κάτι ο Αντρέας ξεκινήσαμε να σου τραγουδάμε το τραγούδι γενεθλίων του.
Την ίδια στιγμή εκείνος πέταξε το πλαστικό πιατάκι που είχε την τούρτα και καθάρισε ίσα ίσα τα μάτια του για να αντικρύσει την υπόλοιπη τούρτα που είχε τα κεράκια πάνω.
-Ευχή πρώτα! τον πρόλαβε η Στέλλα πριν φυσήξει για να σβήσει τα κεράκια.
Εκείνος ξεφυσιξε γελώντας και για μερικά δευτερόλεπτα έμεινε σιωπηλός κοιτάζοντας την τούρτα του μέχρι να κάνει την ευχή και να σβήσει τα "17".
-Αυτό με την τούρτα ήταν απαραίτητο; ρώτησε.
-Φυσικά κολλητέ. Χρόνια πολλά! τον πλησίασε ο Στάθης και τον αγκάλιασε.
Τον αγκάλιασαν όλοι, ακόμα και ο Μάνος που κρατούσε την τούρτα και είχα μείνει μόνο εγώ.
-Χρόνια πολλά μωρό μου, αναφώνησα γλυκά και όταν πήγα να τον αγκαλιάσω εκείνος πήρε με το χέρι κομμάτι από την τούρτα και μου το έτριψε στην μούρη.
BẠN ĐANG ĐỌC
Make the bad boy fall in love
Teen Fiction-Μπαμπά τι λες; τον κοιτάζω λες και είναι τρελός. Δεν μπορώ να κάνω κάτι τέτοιο. -Μονο έτσι θα σε αφήσω να πας στην τετραήμερη. Άλλωστε τι μπορεί να πάει λάθος; Αργά ή γρήγορα θα πέσει στα δίχτυα σου, δεν θα μπορέσει να αγνοήσει την γοητεία σου, είπ...