Κεφάλαιο 63.

1.5K 142 56
                                    

***

-Κάνει πάρτυ αύριο η τρίτη Λυκείου και καλά για το νέο έτος, θες να πάμε; ρώτησε ο Αντρέας στο τηλέφωνο και ξάπλωσα ανάσκελα στο κρεβάτι μου κοιτώντας το ταβάνι.

- Δεν ξέρω, πρέπει να ρωτήσω τους γονείς μου, απάντησα ακόμα και αν ήξερα ήδη την απάντηση.

Αν ακούσει ο πατέρας μου ότι θα πάω με τον Αντρέα τότε θα πετάξει από την χαρά του.

-Εντάξει, κρίνοντας από το γεγονός ότι έχεις κάποιες ελευθερίες, δεν νομίζω να στο απαγορεύσουν, τον άκουσα να γελά από το ακουστικό και χαμογέλασα.

-Ναι το ξέρω αλλά ξέρεις... Θέλω να ρωτήσω για τα τυπικά.

-Ότι θέλει το μωρό μου! αναφώνησε και γέλασα. Τέλος πάντων πρέπει να σε κλείσω. Θα βγω με τα παιδιά σήμερα.

-Προσοχή ε! Και μακρυά από γκομενες, ειδικά από αυτές που έχουν το όνομα Νεφέλη! πέταξα σπόντα και τον άκουσα να ξεφυσαει.

-Εσένα θέλω μόνο, με ακούς; Μόνο εσένα.

-Και εγώ θέλω εσένα.

-Χαίρομαι που το ακούω. Θα τα πούμε αργότερα μωρό μου. Φιλάκια.

-Καλά να περάσετε, είπα χαμογελώντας και τερμάτισα την κλήση.

Κατέβηκα στον κάτω όροφο και αφού μπήκα στην κουζίνα βρήκα τους γονείς μου και τον παππού με την γιαγιά.

-Καλώς την μου! αναφώνησε η γιαγιά μόλις με είδε και άνοιξε τα χέρια της για να με αγκαλιάσει όταν κάθισα δίπλα της.

-Γεια σας, χαμογέλασα και τύλιξα τα χέρια μου γύρω της τρυφερά.

-Καλά κορίτσι μου, εδώ λέμε για την κουζίνα στο σπίτι μας στην Τρίπολη. Λέμε να κάνουμε μια ανακαίνιση γιατί κάποια πράγματα θέλουν αλλαγή, απάντησε ο παππούς μου και κούνησα το κεφάλι μου θετικά δείχνοντας ότι καταλαβαίνω.

-Ήθελα να ρωτήσω αν μπορώ να πάω σε ένα πάρτυ αύριο. Το διοργανώνει η τρίτη Λυκείου του σχολείου μου.

-Με ποιον να πας; ρώτησε ο πατέρας μου.

Σιγά μην έχανε την ευκαιρία...

-Με τον Αντρέα. Και λογικά θα πάει και η Στέλλα με όλη την παρέα μας, απάντησα και κοίταξα τους γονείς μου περιμένοντας να ακούσω την απάντηση τους.

Make the bad boy fall in loveNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ