-Z-zavarok? - szeppentem meg. Itt áll kocos hajjal és egy köntösben, aztán ez, ki nem érti félre? - Van nálad valaki?
-Hát, tudod ez csak az unoka húgom. Társasozunk. - mondta. Majd ez a nő megjelent enyhén hiányos ruhába és átölelte.
-Értem, szóval már van valaki másod. - mondtam, kicsit rosszul esett, mert azt hittem, Jungwoo nem csinál ilyeneket. - És még én játszanék veled? - fordultam el és akartam el menni mikor elkapta csuklóm.
-Várj. Ez nem az aminek látszik. - mondta.
-Jó, én most megyek, intézzétek el, amit el kell. - mondtam. - Nem zavarok. Csináljátok...csak...- mértem végig miközbe probáltam vissza fogni a nevetésem, majd intettem egyet és elmentem. Namjoon is egy visszafogott nevetéssel állt az ajtóm előtt. - Van kedved bejönni, másik perverzke? Nem akarok estig az asztal felett ülni.
-Inkább lennél alattam, mi? - kezdte a hülye dumáit. Elengedtem a fülem mellett megjegyzését és bementem. Egyből neki álltam, míg ő helyet foglalt a kanapén és valamit nézni kezdett.
-Nem jössz? - kérdeztem.
-Nem, majd később. - legyintett.
-Ne csináld már. Azért vagy itt, hogy segíts, nem azért, hogy telefonozz. Oldjuk meg, utána mindenki mehet dolgára. - mondtam.
-Szeretnél velem videókat nézni? - kérdezte. Meg se válaszoltam a kérdését, de már itt volt és orrom elé nyomta a pornó filmet. Becsuktam a szemem és befogtam a füleim.
-Hagyd már abba. - mondtam. Abba hagyta mire kinyitottam a szemem és Akashi állt az ajtóba.
-Mit probálsz nézetni a nővéremmel? - kezdte el kergetni. Felkönyököltem az asztalra, majd füllhalgatóval kezdtem el írni a házim. Már csak arra figyeltem fel, hogy Namjoon le ül mellém és el kezdjük írni közösen a házit. Namjoonnal pörgött az idő és hamarabb is készen lettünk.
-Namjoon, köszönöm szépen a segítségedet. - mondtam. Elmosolyodott, majd a szájára mutatott. - Persze várhatod. - mondtam. - De viszont te haza mehetsz.
-Inkább maradok. - csúszott közelebb a székével.
-Inkább ne. - löktem el forgószékét. Ekkor közelebb hajolt és megcsókolt volna, de nem engedtem, arra viszont nem gondoltam, hogy ezzel több helyet hagyok a nyakamhoz, így rögtön azt vette célba. Utána combom alá fogott és felrakott az író asztalra, mikor leállitottam. - Fejezd be. - mondtam.
-Pedig régebben simán megengedted. - forgatta meg szemeit.
-Az is elég nagy hiba volt. - mondtam.
-El kéne engedned magad, hagyd, hogy kicsit-
-Nem. - vágtam mondandójába. - Menj haza, holnap pedig kérlek ne keverj bele semmibe. - mondtam, mire bólintott.
-Ahogy akarod, pedig sokkal lazább lennél. - kacsintott, megforgattam a szemeim. Kikisértem Namjoont, bucsuként egy pusziért hajolt volna, de szája elé raktam kezem. Átnéztem a Jungwoohoz és pont ő is kikisérte a hölgyet.
-Szólj, ha meggondolod magad. - mondta Namjoon.
-Feltétlen. - mondtam, majd megvártam míg elment, de Jungwoo közbe megközelitett, őszintén elfáradtam, így nem nagyon volt kedvem beszélni vele. - Gyere be. - invitáltam be azért Jungwoot.
-Köszönöm, szóval milyen volt a napod? - kérdezte miközben leültünk a nappaliba.
-Elképesztő egyben szörnyű. - mondtam. - Hát röviden annyi, hogy találkoztam Byun Baekhyun-el és Kim Jongin-al, ami még mindig elképesztő volt, a másik ami nem tetszett az a délután. - mondtam.
VOUS LISEZ
The Deskmate [Namjoon ff.]
FanfictionIseki Ran japánban született, koreába költöztek miután kijárta az általánost, elöszőr nem tervezett tökéltesen megtanulni a koreait, de a padtársa Kim Namjoon miatt, elhatározta, hogy megtanul tökéletesen. Elöszőr mindenki azt hinné, hogy azért szer...