33.

290 19 3
                                    

Szilveszter napján Namjoon átvitt Jennie-hez, azzal az indokkal, hogy ők kisminkelnek. Abban, hogy ők Jennie, Rosé, Jisoo és Lisa számított. A legnépszerűbbek a suliba és érthető. Csinos, kedvesek és trendik.

-Köszi, Nam. - adtam egy puszit az arcára.

-Szívesen. - mondta. Visszahúzott és megcsókolt. Szemeim nagyra nőttek, mivel elég nagy meglepetés volt számomra. Elpirultan, mentem a lakás felé. Becsőngettem, és egyből felengedtek. Rosé állt az egyik postaládán, szóval gondoltam Rosé-nál van ez a találkozó.

-Szia. - nyitott mégis Lisa ajtót nagy mosollyal az arcán. Behúzott maga után izgatottan becsapva az ajtót. Rögtön a nappaliba értünk, ahol hatalmas volt a rumli. Sminkek, hajsütő vasak és mindenféle arc ápolási termék, amit Rosé próbált rendszerezni.

-Itt vagy? - kérdezte Jennie.

-Let's go! - mondta Jisoo koreaias akcentussal. Felkuncogtam. Húztak magukkal a nappaliba, ahol félre lökték lazán a sminkeket és leültettek a szönyegre. - Én csinálom a hajad! Lisa a sminked, Jennie pedig a...minden mást.

-És Rosé? - kérdeztem.

-Sütők muffin, for you guys! - ment oda
Felkuncogtam, kiváncsi voltam milyen lesz az.

-Mit hallgassunk? - kérdezte Jennie.

-Mit szeretnél Ran? - kérdezte Lisa.

-Én EXO-s vagyok. - mosolyogtam.

-Ohh! - kezdett bele mindenki.

-Baekhyun? - húzogatta szemöldökét Jennie.

-Mi van vele? - kuncogtam.

-Még mindig nagy rajongója vagy? - kérdezte Jennie.

-Igen. - mondtam kuncogva.

-Te olyan imádnivaló vagy! - ölelt át Jisoo.

-Ti is. - öleltem meg.

-Na! Hogy csináljam így a sminkjét? - szólt ránk Lisa.

-Love me Right megfelel? - bólintottam mosolyogva.

-Addig elkezdem a hajad, jó? - kérdezte Jisoo. Felkuncogtam. Addig Jennievel beszélgettünk, bár néha el kellett mennie Roséval beszélgetni. A többiek is nagyon elfoglaltak voltak.

-...igazából Ran. Nem értem mi bajod van magaddal. - dőlt hátra miközbe chipszet evett, engem már megkérdezett, de megköszönve nemet mondtam. - Nem vettem észre, hogy forró fejű lennél. Az alakod pedig fel ér egy külföldiével. Őrülhetnél. Én mit mondjak? - a többiek felnevettek.

-Ne egyél olyat! Minek sütök? - imitált sírást Rosé.

-Jó! - szólt vissza, majd elfordult, hogy ne legyen látható a nassolnivaló.

-Jennie, neked még így is bombázód van. - mondta Lisa.

-Mondja Oh Sehun barátnője. - bökte ki véletlen Jennie. Kinyitottam a szemem mire majdnem kiszúrta a szemem Lisa.

-Sehun a barátod?! Jisoo! Te és Kyungsoo? - húzogattam a szemöldököm.

-Elejtettem a fonásod! - fonta össze karjait, felfújva arcát.

-Bocsi. - bigyesztettem le az ajkaim. A mellettünk Lisa, Jennie és Rosé felkuncogtak.

-Szerintem ti ultimate legjobb barátnők lennétek. - fordított vissza az arcom Lisa, közbe Rosé bólogatott.

-Miről beszélsz, már azok vagyunk. - mondta Jisoo. Felnevettem.

-Itt a muffin! - pattant le mellénk Rosé.

The Deskmate [Namjoon ff.] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang