-Hát az úgy volt.. - kezdtem el mesélni igazából anya nem haragudott, mert míg nem állok bukásra addig béke van és tudja mennyire imádom Baekhyunt és az Exo többi tagját.
-És a végén adott egy puszit nekem. - fejezte be Namjoon.
-Ezt muszáj volt elmondanod? - kérdeztem miközbe épp befejeztem levesem.
-Igen, ezt nem fogom elfelejteni. - mondta.
-Jó, jó. Hangoztasd csak. - vettem elő telefonom, mikor az megrezzent, hogy ne felejtsem el beállitottam az ébresztőt, hogy Kagome és Ayame áthívtak magukhoz. Bár ezen a napon nem szeretek elmenni bárhova is, vagy beszélni valakivel a családomon kivül, de ők annyira közel állnak hozzám, hogy szívesen átmegyek bármikor vagy hívom én át őket. Nagyon örülök, amiért ide költöztek.
-Mennem kell, Kagome és Ayamehoz. - mondtam és kezdtem készülödni, anya már tudta még a hét elején.
-Namjoon elkisérnéd Rant, ha nem túl nagy kérés? - kérdezte anya, igazán fura hangszínnel.
-Persze, tudom, hogy egy ilyen kis csinos hölgynek veszélyes így járkálni. - ütött rá popsimra.
-Anya, Namjoon rá ütött a popsimra. - mondtam.
-Hú, azt de utálom én is. - mondta anya és ment el a nappaliba.
-Na szép, anya elenged egy ilyen perverz kanos fiúval. Mit csináltál, hogy így bíznak benned? - kérdeztem.
-Üzleti titok. - mondta.
-Na jó, menjünk. - léptem ki az ajtón.
-Menjünk, my lady. - mondta, mire csak megforgattam a szemem. Csöndben sétáltunk egymás mellett. - Szóval most, hogy álltok Jungwooval?
-Sehogy. Én nem tudom. Olyan furán érzem magam mellette, de olyan rossz furán. - mondtam.
-Szóval elijesztett magától? - bólintottam.
-Azt hittem cuki és aranyos, de nem gondoltam volna, hogy csak azért mert egy kicsit össze veszünk felfogad egy kurvát. Tőle nem ezt szoktam meg. - mondtam.
-Olyan cuki, amikor magyarázol. - mondta mosolyogva.
-Most miért? - kérdeztem.
-Mert mintha kis madár csicsergés lenne és alacsony vagy. - mondta.
-Te vagy túl nagy. - mondtam.
-Ne szemtelenkedj. - csípte meg orcám.
-Te pedig ne csipkedj. - mondtam ugyan úgy.
-Te akartad. - kezdett el csikizni.
-Ne! Kérlek! A ruhám koszos lesz! - mondtam már földön fekve. - Jó, nem fogok szemtelenkedni! Sajnálom! - kezdtem el könyörögni röhögés közbe, mikor már folytak a könyeim a röhögéstől abba hagyta. - Kegyetlen vagy. - kezdtem el leporolni magam.
-Várj segítek. - kezdte el a hátam, majd természetesen a seggemre fogott, ahogy haladt lejjebb, hogy leporolja.
-Fejezd már be. - löktem le kezét. Erre csak nevetett és ment tovább. Gyors mentem utána és bele karoltam. - Várj meg. - mondtam.
-Amúgy jó helyen vagyunk? - kérdezte, mikor oda értünk. - Ez egy romos ház.
-Igen és nem. Belül már felvan újítva, de még a külsejére nem tudtak sokat mindent költeni. - mondtam. Csak bólintott, majd jött velem tovább. - Mostmár, amúgy mehetsz. Nem kell bejönnöd, unnád a témát.
-Csak megvárom míg bemész.
-Hát jó. - csöngettem be. Lucas nyitott ajtót amin eléggé meglepődtem.
YOU ARE READING
The Deskmate [Namjoon ff.]
FanfictionIseki Ran japánban született, koreába költöztek miután kijárta az általánost, elöszőr nem tervezett tökéltesen megtanulni a koreait, de a padtársa Kim Namjoon miatt, elhatározta, hogy megtanul tökéletesen. Elöszőr mindenki azt hinné, hogy azért szer...