*Ran szemszöge*
Olyan kínos, hogy látták, miért pont elöttük kellett megállnunk?
Miután leégettem magam rohantunk a suliba, még ha igazolásunk van, akkor se szeretnénk az egész napot ellógni. Nem voltunk messze így hamar be is értünk. Pont szünet volt, gyorsan kipakoltunk és levágodtunk lihegve.
-Veletek mi történt? - kérdezte Yoongi.
-Csak közbe jött valami. - mondtam.
-Csak nem a szertárba voltatok? - kérdezte Taehyung.
-Dehogy voltunk ott, miért csinálnám pont vele, pont most és miért veletek beszélném meg. - puffogtam, mire csak kinevettek.
-Akkor miért csókoltál meg a kávézó előtt? - kérdezte Namjoon, egy ravasz mosollyal. Meglőve ültem a helyemen.
-Na jó, arréb fiúk. - lökött mindenkit félre Sana. - Mesélj, miért késtél? - ült le elém.
-Hát igazából először majdnem elütött egy kamion, de aztán Nam segített
-Megmentettelek. - szólt közbe Namjoon
-Igen és köszi. De ez most nagyon mellékes, - legyintettem. - szóval mentünk el egy kávézó mellett és megláttam Kai-t és Baekhyunt.
-Azt a Kai-t és Baekhyunt? - kérdezte Mina, aki időközben leült mellénk.
-Igen. Jaj, egy pillanat mindjárt megint elsírom magam. Szóval Namjoon berángatott hozzájuk és Kai-al egy képet csináltunk - vettem elő a telefonom. - viszont Baekhyun ki dedikálta a pólóm a táskám és a füzetem, a homlokomra és szerettem volna, de helyette a egy puszit adott. - egyszerre vágodtak le az asztalra majdnem beverve a fejüket, de időben raktam a tenyeret eléjük, majd kiraktam mindent az asztalra. Namjoon telefonját elénk csúsztatta és elindított egy videót, amin rajta volt a puszi. - Te felvetted? - kérdeztem.
-Igen, olyan cuki volt a reakciod, hogy gondoltam megörökítem. - mondta.
-Köszönöm, Nam. - mondtam, de ez nem volt neki elég és a szájára mutatott. - Menj a francba! - löktem arrébb.
-Jó akkor csak ide. - mutatott az orcájára.
-Nem adogatok puszit mindenkinek. - mondtam.
-Ez a minimum. - mondta és közelebb hajolt. - Na gyerünk. - mondta.
-Nem adok. - mondtam, mikor Namjoon puszit adott számra. - Fúj. - mondtam.
-Mit drámázol nem ez az első. - a lányok szeme nagyra nyílt.
-Ti kavartok? - kérdezte Sana mindent félre dobva, huz. Ekkor lépett be a tanár, szóval nem tudtam válaszolni. Kivittük az igazolást és vissza ültünk.
Az órák bűn lassan teltek épp az utolsó órára mentünk, ahol Yuta mellett ültem és mellettem Namjoon, nagyon untuk azt is, mikor a bangtan elkezdtek valamiről beszélni. Láttam mikor bekapcsolják a vetitőt és rákötik Namjoon gépére, mind ezt nagyon halkan felnéztem a falra ahova ki volt vetítve és pornót raktak be, mire mindenki nevetni kezdett, főleg a mellettem ülő, vagy érdekesen bámulta. Yuta szemem elé rakta a kezét.
-Túl kicsi vagy még ehhez. - mondta Yuta.
-Ki ez? Azonnal kapcsolja ki, mind mennek az igazgatóiba. - mutatott a Bangtanra és rám is.
-Mi, de én miért? - kérdeztem felháborodottan.
-Te hangodat is hallottam ám. Nem uszod meg te sem a büntetést. - mondta, mintha annyira okos lenne.
YOU ARE READING
The Deskmate [Namjoon ff.]
FanfictionIseki Ran japánban született, koreába költöztek miután kijárta az általánost, elöszőr nem tervezett tökéltesen megtanulni a koreait, de a padtársa Kim Namjoon miatt, elhatározta, hogy megtanul tökéletesen. Elöszőr mindenki azt hinné, hogy azért szer...