-Nam, mit csinálsz? - kérdeztem érdeklődve.
-Csak össze rakom a zenét. - mondta. - Ti?
-Még a Bleach-et nézzük. Hogy haladsz? - kérdeztem.
-Már a háromnegyede kész, csak még hiányzik az én részem, szóval azt majd fel kell venni és szinte kész.
-És az én hangom mihez kell? - kérdeztem izgatottam.
-Ömm.. Össze írtam. - kezdett el keresgélni. - De elveszettem. - mondta. - Gyere ülj le nyugodtan. - üttogette meg combját.
-Biztos, nem vagyok túl nehéz? - kérdeztem félve.
-Dehogy, Hoseok, Jimin, Taehyung és Junkook egyszerre ültek ebbe a székbe, mi már megse kottyanunk neki. - felnevettem ezen és helyet foglaltunk ölébe. Kicsit feszülten éreztem magam, olyan fura volt. Míg én ültem és figyeltem, addig valamit nagyon csinált, de nem értek hozzá szóval nem tudom.
-Kész az ebéd gyertek le. - jött be Taehyung.
-Jó, megyünk. - mondta Nam.
-Jaj, de romin ülnek. - mondta kuncogva, majd lerohant.
-Taehyung-ah! - üvöltöttem utána. Ide hallottam röhögését.
-Gyere, menjünk. - mondta Namjoon és gyengéden megfogta a kezem és húzni kezdett le, miközbe sokkosan néztem kezét. Ilyen lenne Namjoon barátként? Gyengéd és kedves?
Lementünk és helyet foglaltunk az asztalnál.
-Mióta szereted az animéket? - kérdezte Jungkook.
-Olyan öt éves koromban láttam az elsőt, de mivel olyan pici voltam így össze vissza néztem. Inkább olyan tizenkét éves korom óta. - mondtam.
-És milyen érzés, hogy egy anime figuráról mintáztak? - kérdezte Taehyung, mire megtorpantam, mert egy anime figurát sem mintáztak rólam.
-Melyiket mintázták rólam? - kérdeztem kínosan nevetve.
-Nem Orihimét mintázták rólad? - gondolkozott el Seokjin, mire meglöve ültem.
-Ez nem igaz, egyáltalán nem hasonlítok rá. - húztam magam elé a kezem reflexből, míg ők röhögtek
-Pedig tényleg azt hittük. - kezdett el enni Yoongi.
-Na jó váltsunk témát. - mondtam.
-Nem kényelmetlen neked mindig szoknyába járni? - kérdezte Hoseok.
-Nem, megszoktam, bár hoztak már emiatt kellemetlen helyzetbe.
-Mint például ki? - kérdezte Jungkook.
-Hát volt talán kétszer aki utánam szólt és egy fiú, aki nem áll le az engem zaklatásával.
-Komolyan? Ki az? Miért nem szóltál még senkinek? Ez nem játék. - kezdett el Namjoon aggódni.
-De mindenki tud róla, ismerem és nagyon kedves, amúgy. - vontam vállat, de alig bírtam, hogy ne röhögjem el magam.
-Jungwoo az? - kérdezte komolyan.
YOU ARE READING
The Deskmate [Namjoon ff.]
FanfictionIseki Ran japánban született, koreába költöztek miután kijárta az általánost, elöszőr nem tervezett tökéltesen megtanulni a koreait, de a padtársa Kim Namjoon miatt, elhatározta, hogy megtanul tökéletesen. Elöszőr mindenki azt hinné, hogy azért szer...