12.

338 25 0
                                    

Megérkeztünk a helyszínre és a hely tele volt. Beljebb lépkedtem, de nagyon megszeppentem, amit Namjoon észre is vett. Megfogta a kezem és beljebb húzott.

-Ne félj, itt vagyok. Probálj el lazulni. - mondta és kerestünk egy helyet, mintha valami VIP lett volna.

-Mi ez? - kérdeztem.

-VIP. - mondta Tae.

-Hogyan? Miért? - csodálkozott Kagome.

-Jimin apjáé a hely. - mondta Yoongi. Belépett három hiányos ruha darabu lány és oda mentek a fiúkhoz. Mind a hárman undorodva néztünk rájuk, ahogy végig simitanak a fiúk mellkasán míg a srácok végig mérik őket. Arrébb álltunk és leültünk az egyik kis fotelbe.

-Ez nem a mi világunk. - mondta Ayame.

-Ja, ez a VIP túl el van különitve és egyedül nem szeretek táncolni, hol van a tánc parkett és a tömeg? - mondta Kagome.

-Nem tudok mit hozzá szólni, nem voltam még ilyenen. - mondtam, mire elnevették magukat a többiek.

-Mi a baj csajok? - jött oda Namjoon.

-Sajnálom, mi lehet haza megyünk ez a VIP nem a mi világunk. - mondta Kagome.

-Akkor ne VIP-ezzünk. Menjünk ki. Jungkook jössz? - kérdezte.

-Jó. - állt fel az egyik lány mellől, beharpva száját és végig mérve Ayame-t.

-Te jó ég. Most olyan vagány az előbb pedig remegett. - mondta Ayame.

-Ez Jungkook. - vont vállat Namjoon. - Gyertek. - fogta meg a kezem Namjoon és össze kulcsolta újjaink. Kimentünk és be húzott a közönségbe, megpörgetett és átölelt hátulról, majd ringatni kezdett. Ellöktem magamtól és kifutottam volna, de Namjoon elkapta a karom.

-Ran, ne félj. Gyere táncoljunk, nem lesz semmi baj. - mondta. Bólintottam és vissza mentünk.

-Szeretsz táncolni? - kérdeztem.

-Hát.. Igen csak nem tudok. - mondta. Kicsit még ringatoztunk, mint valami öreg pár, majd lementünk és a bárhoz ültünk.

-Amúgy, jól nézel ki. - mért végig.

-Kösz. - mondtam undorodott fejjel, mert pont úgy nézett rám mint fél órával ezelőtt a csajokat. - De ne nézz így.

-Hé, egy üveg soju-t. - szólt a csaposnak.

-Itt lehet venni? - csillantak fel szemeim.

-Igen, miért? Szereted? - kérdezte.

-Egyszer kóstoltam, de anya nem engedett többet. - mondtam.

-Akkor igyunk. - töltött a poharamba, kicsit elnéztem és kiköptem az italt.

-Oda nézz. - mutattam Ayame és Jungkook felé, Jungkook épp neki lökte Ayamet a falhoz és vészesen közel hajolt. Majd melléjük csapódott Kagome, ami miatt Jungkook ellépett és megvakarta a tarkóját. Mind a ketten röhögésbe törtünk ki.

-Bocs, akkor igyunk. - töltöttem a poharamba és egyszerre lehuztuk. Kicsit izlelgettem, öntöttem még és még és még.

-Ran, biztos vagy még egy üvegben? - kérdezte Nam.

-Nem kéne, mi? - kérdeztem szomorkásan. - De akarom. - tettem arcom a pultra.

-Hé Ran, lassan menjünk. Kezd késő lenni és Akashi egyedül van otthon. - mondta Kagome.

-Igaz menjünk. - álltam fel, de kicsit forgott a föld így Namjoon kapott el.

-Te ittál? - jött oda Ayame.

The Deskmate [Namjoon ff.] Where stories live. Discover now