Düzenleme Bitmiştir :)
Bu şarkıyı çok seviyorum bölümle alakasız ama olsun 😂😂
Aytekin Ataş : Yıldızlara Doğru🎶
Yeni bölümle merhaba✋ sizleri beklettiğim için üzgünüm. Umarım seversiniz
Erva'dan
"Afra Erva hafıza kaybı geçirdiği için seni hatırlamıyor. Biz kayıp ilanlarına baktık ama Erva'yı tarif eden hiçbir ilan yoktu. 9 aydır bizimle yaşıyor ve şimdi sen 9 ay sonra onun arkadaşı olduğunu iddia ediyorsun. Bizde seni denemek için böyle bir şey yaptık ve sen dediğin gibi onun arkadaşısın. Bu arada ben Nil bu kuzenim Karan Erva ile birlikteler seni getiren Araf bu da Bartın aile dostlarımız." Dedi Nil ben dahil herkes ona şok olmuş gözlere bakıyordu.
"Nasıl hafıza kaybı! Bir dakika! Erva ile nerden tanışıyorsun! Erva o partiye gitmedi bile!" Dedi Afra inanmamış gibi çıktı sesi.
"Evet biliyorum bende o partide yoktum! Çünkü araba ile kaza yapmıştım ve Erva'ya çarpmıştım!"
"Yalan konuşuyorsun! Madem böyle ciddi bir hafıza kaybı geçirdi hastahaneye gitmiş olmanız lazım! Bütün hastahaneleri aradım! Erva yoktu!" Dedi kendini kanıtlamak ister gibi.
"Çünkü Araf abim doktordu ve ben onu aradım özel bir muayenehanesi var oraya götürdük. Ağır bir yaralanması yoktu sadece kafasını çok sert çarptı ve hafıza kaybı geçirdi."
"Neden kimliği ile bize ulaşmaya çalışmadınız!" Dedi Afra bu sefer söze Araf karıştı."Nüfus müdürlüğüne gidip baktık ama ailesi sanırım vefat etmiş ve başka bir yakını yoktu!" Dedi gerçekten oyunculukları taktire şayandı!
Afra inanmaya başlamış gibi duruyordu bende oyuna dahil olup.
"Uyandığımda hiçbir şey hatırlamıyordum. Yanımdaki insanlar kim ben kimim! Çok korktum başta sonra adımın Erva Akel öğrendim. Ailem ve yakınlarım ile ilgili hatırladığım bir şeyler olup olmadığını söylediler. Hiç bir şey hatırlamıyordum ve hala hatırlamıyorum! Şimdi siz bunca zaman sonra benim arkadaşım olarak ortaya çıktınız bizde hali ile tedbirimizi almak zorundaydık." Dedim."Erva!" Dedi koşup sarıldı , geri çekilip omuzlarından tuttu ve gözlerimin içine baktı. "Ben Afra seninle aynı yetimhanede büyüdük aynı üniversiteyi hatta aynı bölümü , tıpı , okuduk! Biraz olsun hatırlamıyor musun!"
Hayır anlamında kafamı salladım, cebinden telefonu çıkardı ve ekranını gösterdi! Bu yetimhanedeki son günümüzün fotoğrafıydı. "Bak bu senle ben yetimhanede ki son günümüzün fotoğrafı!" Dedi bana bakıp donuk bir şekilde ona baktım."Maalesef. Hatırlamıyorum!" Dedim tekdüze bir sesle. Sonra telefonunun kilidini açıp galeriye girdi ve 'pattis' adlı klasöre girdi pattis adını görünce gülümsemek geldi içimden ama yapamadım.
"Bak buradaki bütün fotoğraflar bize ait! İkimize! Aynısı sende de vardı! Telefonunda. Telefonun!" Dedi aklına gelmiş gibi yapıp.
Sinirle onlara bakıp "Yalancılar! Telefonda bize ulaşabilirdiniz!" Dedi. Hadi buyur buradan yak!Karan sertçe "Erva'yı zorla alı koyduğumuzu mu iddia ediyorsunuz! Telefonu yoktu eşyalarına baktık! Bizim Erva ile ne derdimiz olabilir!" Dedi bana ilk defa Erva demiş olmasına mı şaşırayım yoksa yürüyerek yanıma gelip elimi tutmasına mı?(!) "Biz birbirimiz seviyoruz ve bir kaç hafta içinde evleneceğiz!" Dedi elimi sıkıp
"Erva bu doğru mu!" Dedi Afra , evet anlamında kafamı salladım. "Erva beni hatırlamıyor olman senin yanında durmayacağım anlamına gelmez!" Dedi Karan ile elimize bakıp. "Hadi oturalım!" Dedi Nil gergin havayı dağıtmak için Karan ile ben el ele üçlü koltuğa geçerken Nil Bartın ve Araf pufa geçti Afra ise tekli koltuğa oturdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KARAN
ChickLit'o kızı bana verin ' köyün meydanında durmuş köylülere sesleniyordum 'O kızı burda ve onu bana teslim etmezseniz bu köyü başınıza yıkarım. Avre yapacaklarımı en iyi sen biliyorsun eninde sonunda seni bulacağım kendi ayağınla gel ki insanlara yazık o...