°17°

15.3K 483 154
                                    

Keyifli okumalar!
Bölüm sonunda görüşmek üzere.

Bölüm Şarkısı: Duman¬Kırmış Kalbini

~
Zihnim yorgun ve heyecanlı bir şekilde birazdan olacakları tartarken, kendime 'sakin ol!' komutunu veriyordum. En sonunda Aral gruba bir şey yazınca hemen girdim.

Süper Altılı

Aral: Ne diyeyim bilemedim ama...

Aral: Selam? (15.43)

Aral: Lan çok heyecanlı, ilk defa bir gruba giriyormuş gibi hissettim dhfgfgh (15.47)

Asrın: Aman ne kadar komiksin sen, gül gül öldük.

Aral: Komik bir şey söylemediğim için olabilir mi?

En başından tartışmaya başlamışlardı, harika!

Berrak: Bi' durun ya, hoş geldin Aral!

Berrak: En kısa zamanda dışarıda da görüşürüz zaten, şimdilik böyle tanışın da.

Rüzgar: Siz daha önce okul harici bir yerde buluştunuz mu da?

Duraksadım. Ne diyecektim şimdi, yalan mı söyleyecektim, doğruyu mu? Tam doğruyu söylemeye karar vermişken, Aral benden önce davrandı.

Aral: Sevgilimle tabii ki buluştuk. Sanaldan sevgiliymişiz gibi bir halimiz var mı? Ya da neden öyle olsun ki?

Buz kestim. Ne diyordu bu? Sevgili değildik ki, sadece onu arkadaşça gruba almıştım. Tamam belki amacım farklıydı ama... Neden böyle söylediğine emin olamamıştım.

Zaten şu aralar emin olduğum tek şey; Asrın'ı sevdiğim ve her zaman onu seveceğimdi. Ama tekrardan birlikte olmamız için ne yapacaktım; bilmiyordum...

Onu yalancı çıkarmak istemiyordum ama bu da kötü olmuştu.

Sonuçta yalan söylemişti ve buna hiç gerek yoktu.

Asrın: Aaa, öyle mi? Tebrik ederim, umarım ayrılmazsınız uzunca bir süre...

Aral: Ayrılmayı hiç düşünmüyoruz Asrın.

Asrın: Ya dur bana birini anımsatıyorsun şimdi, kendimi!

Asrın: Ben de öyle düşünüyordum ama ayrıldık, çok emin olma yani!

Beliz: Bu konulardan mı konuşacağız yine?

Beliz: Susuyorum susuyorum ama her seferinde konu Berrak ve Asrın'a ya da Berrak ve yeni sevgilisine geliyor.

Beliz: Bu grupta normal bir şey konuşamayacak mıyız?

Beliz: Normal arkadaşlar gibi gülüp eğlenmek istiyorum sizinle de ama her seferinde dram dizisindeymişim de başrol kızın aşk hayatını izliyor gibi hissediyorum.

Gözde: Beğenmiyorsan çıkabilirsin?

Beliz: Sevgilimin aldığı gruptan niye çıkayım? Ya da doğrusu; sevgilimin en yakın arkadaş grubundan niye çıkayım?

Beliz: Ve her seferinde beni terslemek zorunda mısınız? Anlıyorum, çocukluk arkadaşısınız ama yeni arkadaşlara bu kadar sert ve önyargılı davranmamalısınız. Biz de çok yakın olabiriz bence, ben bunun için elimden geleni yapmaya hazırım.

Berke: Beliz yargı dağıtıyor, full HD izle. Yalnız şu an bu sözlere Gözde ve Berrak'ın tepkisini çok merak ediyorum, kesin yine kavga çıkacak djdjgj

Asrın: Haklısın Beliz.

Asrın Bey, sevgilisine katılmasa olmazdı zaten...

Gözlerimi devirdim.

Rüzgar: Bu konuları konuşmasak? Gözde, Beliz sakin olun lütfen.

Berrak: Bence de.

Gözde: Neyse ben hiçbir şey demiyorum, kendiniz halledin. Bunu siz istediniz.

Gözde: Ama şunu bilin ki,

Gözde: Eski huzurlu ve eğlenceli günlerimizi özlüyorum.

~

Selam,

sizce Beliz ve Gözde'nin kavgasında kim haklı?

Asrın'ı kiminle shipliyorsunuz?

Peki sizce Aral ve Berrak güzel bir ikili olabilir mi?

Şimdilik bu kadar, oy ve yorumlarınızı bekliyorum!

AYRILIK | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin