Selam, yeni bölümle geldik!
Oy butonuna şimdiden basmaya ne dersiniz?Bölüm Şarkısı: Femrez•Zincirler
~
0537*******: Hayal kırıklıkları ve kafa karışıklığı.
0537*******: İlk başta sana yaşattığım, ki hâlâ da yaşatıyorum, duyguların bunlar olmasını istemiştim.
0537*******: Asrın Soytepe, zamanla senden vazgeçecekti. Çocukluk âşkın tarafından bir çırpıda unutulacaktın.
Unutuldun da, haklı çıktım.0537*******: Hayal kırıklığı bu idi işte.
0537*******: Sonra da çocukluğunu, gençliğini geçirdiğin, kardeşlerin seni yavaş yavaş silecekti. Bundan emindim. Yine haklı çıktım.
0537*******: Asrın ve yeni sevgilisi, seni unutturdu.
0537*******: Sonra, gerçeklerle yüzleşecek ve sorgulamaya başlayacaktın.
0537*******: Sana mesaj atan, zaafınla tehdit eden bu kişi kimdi?
0537*******: Ve neden bunu istemişti? Senden nefret mi ediyordu? Neden?
0537*******: Kafa karışıklığına yol açtı. Tam da istediğim ve bildiğim gibi.
0537*******: Cevapsız sorular, unutulan hisler ve o çok sevdiğin ilginin senden çekildiğini gördüğün zaman artık bir şeylere başlama zamanı geldiğini anladın.
0537*******: Sizinkilere her şeyi anlattın ve bir plan kurdunuz.
0537*******: Bunu anlamayacağımı düşündün ama yanıldın Berrak. Ben aptal değilim.
0537*******: İşimi asla riske atmam. Hep bir planım vardır.
0537*******: Sizinkilerle bir plan kurdunuz, yalnız bir şeyi unuttunuz.
0537*******: Sen aptal, benim kim olduğumu bulmaya asla çalışmadın.
0537*******: Beni göz ardı ettin ve sadece kıskandığın için tüm çabanı Beliz denen kıza yönelttin.
0537*******: Aptal olduğunu hep biliyordum lakin bu kadar olduğunu düşünmemiştim.
0537*******: Şimdi de aptal arkadaşlarınla Beliz ve Asrın'ı ayırmaya çalışıyorsunuz.
0537*******: Bir de bana acımasız diyorsun.
0537*******: Senin, sizin yaptığınız ne?
Telefonuma art arda mesajlar geldiğinde kafamı, zorla çözmeye çalıştığım testten kaldırdım ve telefonu elime aldım.
Mesajlar, artık benim için Anonim olmayan, Beliz'dendi.
Mesajların son kısmını da okuduğumda kahkahama engel olamayarak gülmeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYRILIK | Texting
Teen FictionBerrak: Asrın, ben ayrılmak istiyorum. Asrın: Ne? Asrın: Şaka yapıyorsun değil mi Berrak? - Ayrılan iki sevgili tekrar birleşebilir mi? Ya ikisi de yeni birileriyle tanışırlarsa? Birbirlerini gerçekten unutabilirler mi? 🕯️