°10°

17.9K 592 74
                                    

Keyifli okumalar!
Oy-Yorum vermeyi unutmayın!
🖤

Bölüm Şarkısı: Shawn Mendes¬ Stitches
~

"Anne! Ben çıkıyorum, bizimkilerle buluşacağız!" diye seslendim anneme evden çıkarken. İçeriden "Erken gel!" sesine cevap vermeden siyah ayakkabılarımı giyinmeye başladım. Üzerime bordo deri ceketimi de alıp kapıyı kapattım.

Hava, kasımın ortalarında olduğumuz için yavaş yavaş soğumaya başlamıştı. Normalde deri ceket havasıda geçmişti ama ben de şık durduğunu düşündüğüm için bunu giymiştim.

Telefonuma mesaj geldiğimde çantamdan çıkardım.

Süper Beşli

Gözde: Ben çıktım.

Berke: Ben geldim bile.

Asrın: Tamam, biz de Beliz'le çıktık. Yoldayız.

Rüzgar: Ben de çıktım.

Berrak: Yoldayım ben de.

Telefonumu çantama koydum ve otobüs beklemeye başladım. Birkaç dakika sonra otobüse binmiş, yola çıkmıştım bile.

Pinokyo Cafe'nin önüne geldiğimde bugün ne olursa olsun güçlü duracağıma kendi kendime söz verdim. Kendimi ezdirmeyecektim asla. Beliz'e ise sinir olmamaya çalışacaktım ama ne kadar olabilirdim bilmiyordum.

İçeri girdiğimde bizimkilerin çoktan gelmiş olduğunu gördüm. En sağdaki masalarda oturuyorlardı. Onlara doğru ilerlerken bile Beliz'e sinir olmaya başlamıştım. Asrın ile konuşuyor, gülüşüyorlardı. Diğerleri ise sıkılmış gibiydi.

"Berrak, hoş geldin."

"Hoş buldum, nasılsınız görüşmeyeli?" diye ortaya bir soru yönelttiğimde Asrın ile Beliz'de bana döndüler.

"Ay iyi işte, normal yani!" dedi Gözde. O da bugün diğer günlere göre daha şıktı.

"İyiyiz, Berrak'cım. Sen?" diye sordu gıcık bir sesle Beliz. Kızın sesini duymak bile insanın keyfini kaçırıyordu. Asrın bu kızda ne buluyordu anlamıyordum. Daha geçen güzel sözler söylerken şimdi bir kızla flört ediyordu! Dengesiz.

"İyiyim." dedim gönülsüzce. Beliz dudaklarını büzdü."Ya bu arada, geçen gün söylediklerim için üzgünüm." dedi.

"Ama Asrın hiç üzülmüş gibi durmuyordu. Sen de durmuyorsun zaten!" dedikten sonra gözlerini fal taşı gibi açtı. "Yoksa birbirinizi sevmiyor, zorla mı duruyordunuz?"

Berke öksürerek,"Yok amına!" diye homurdandı. Asrın'la ben ise kaşlarımızı çattık. Asrın "Haddini aşma Beliz. Berrak'ı hep çok sevdim. Seninle arkadaşız sadece, lütfen yanlış anlama!" dediğinde biraz olsun rahatlamıştım.

Beliz'in dudaklarını yana doğru kıvırdı. "Yok! Lütfen beni yanlış anlama Asrın'cım!" dedi gülümseyerek. Hiç rahatsız olmuşa benzemiyordu! Resmen pişkinlikti bu.

"Sen de beni yanlış anlamadın değil mi Berrak'cım?" dedi yapmacık bir gülümsemeyle. Hâlâ nasıl bu kadar iyi durabiliyordu, anlamıyordum. Ve bu beni sinir ediyordu. Yine de gülümseyerek,"Yok,ne yanlış anlayacağım? Ben,biz doğruyu biliyoruz ya, gerisi önemli değil." dedim.

Söylediklerim Beliz'in hiç hoşuna gitmemişti ama bizimkiler sırıtmaya başlamışlardı. Onlar da Beliz'i sevmemişlerdi. Asrın'a doğru baktığımda onun da gülümsediğine şahit oldum. Bu benim de dudaklarımı kıvırmama sebep oldu. Gülüşü çok güzeldi. Ve ben erimiştim resmen burada...

🥀

Buluşmadan sonra Asrın beni eve bırakmış, sonra da gitmişti. O an eskisi gibi, hâlâ sevgiliymişiz, hâlâ birbirimizin can parçasıymışız gibi hissetmiştim. Ama bu sıcak halimiz çok sürmemişti. Durumumuz nereye gidiyor bilmiyordum. Sonumuz nasıl olacaktı, onu da bilmiyordum.

Aral: Selam,deniz kızı!

Aral: Nasılsın?

Aral: Biraz önce sizin evin ordan geçiyordum da,

Aral: Sizi gördüm Asrın'la.

Berrak: Selam Aral.

Berrak: Evet, bizimkilerle buluştuk.

Aral: Yaa, nasıl aranız Asrın'la?

Aral: Düzelecek gibi mi?

Aral: En önemlisi hâlâ seni seviyor mu?

Berrak: Bizi Beliz'le tanıştırdı.

Berrak: Gruba almak istiyor...

Berrak: Yani anlayacağın çabuk vazgeçti o da benden...

Aral: Asrın mı senden vazgeçecek?

Aral: Onu günahım kadar sevmem ama sadıktır. Özellikle sana karşı.

Berrak: Onu neden sevmiyorsun?

Aral: Çünkü eski sevgilin :D

Berrak: Hımm,bunu düşünmemiştim.

Berrak: Neyse, görüşürüz Aral. Birtakım işlerim var.

Aral: Sonra görüşürüz, deniz kızı!

Aral: Seni seviyorum.

Umarım bir gün ben de seni sevebilirim Aral...
~
Selam! Bölümü nasıl buldunuz? Umarım beğenmişsinizdir!

Bir sonraki bölüm de görüşmek üzere!•

AYRILIK | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin