Sellam, upuzun bir bölüm oldu
Geç geldi biliyorum ama bu hafta çok kötüydüm, kaza geçirdim ve hiçbir şey yazamadım. Kusura bakmayın lütfen ama elimde değildi...Geçmiş kesitini yazarken gülmekten bayıldım bu arada... mizahi bi şey olmamasına rağmen komikti
Neyse, oyları unutmayın,
Keyifli okumalar!
Bölüm Şarkısı: Model• Değmesin Ellerimiz
(Model aşığıyımdır...)
~1 Yıl Önce
"Sürpriz! Asrın, iyi ki doğdun! İyi ki varsın sevgilim, iyi ki! Seni çok seviyorum!"
Asrın şaşkınlıkla bize bakarken bunu beklemediği açıktı. Ben onun şaşkınlığına gülümserken kollarımı ona doğru sardım ve kokusunu içime çektim.
"13 Kasım mıydı bugün ya?"
Ona inanamıyormuşçasına baktım. "Kendi doğum gününü mü unuttun gerçekten? Bak bana, benimki de 13 Haziran ve hiç aklımdan çıkmıyor! Bir an önce o günü bekliyorum! Kutlamak için sabırsızlanıyorum!"
Durgunlaştı bir anda. Yüzü düştü önce ama sonra kendini toparladı. "Doğum günlerimi tek sevme nedenimsin, iyi ki varsın Berrak'ım! Senin olmadığın bir dünyada yaşama ihtimalim olacağını düşünemiyorum bile!"
"Ayrılmayacağız sevgilim. Ben seni kolayca bırakır mıyım sanıyorsun?" Dedim gülerek omzuna şaka manasında vurarak. Ardından kahkaha atmaya başladığımda, o da güldü.
***
"Asrın, bana ilk ne zaman âşık olduğunu anladın?"Asrın beklemediği bu soru karşısında kaşlarını kaldırdı. "Hatırlamıyorum Berrak, ama muhtemelen o duvarın dibinde seninle göz göze geldiğimiz ilk andır."
İyi ki hatırlamıyormuşsun!
"Ama sana aşkımı itiraf etmeye gece bir anda karar vermiştim, çok net hatırlıyorum saat gecenin üçünde, tam üçü üç geçiyordu hatta, bir anda aklıma geldin."
"Ya!"
🥀
Yaprakları dökülen ağaç misali, sırlar gittikçe döküldü, döküldü ve en sonunda hepsi teker teker açığa çıktı.
Babam şu kötülüklerle dolu dünyada ona değer veren tek kişi olan annemin, aynı diğerleri gibi sırtından bıçaklandığını hatırlayınca kahverengi gözlerini sımsıkı yumdu. Zor bir çocukluk geçirmişti babam; fakir ve kimsesizdi. Küçüklüğünde hep itip kakılmış biriyken, üniversite onun hayatını deiğiştirmişti. Hem iyi ve maddi durumu iyi olabilecek bir meslek edinebilecek hem de deliler gibi sevdiği kadın olan Belgin, yani annem ile, evlenip yuva kurabilecekti.
Bunların hepsini yaptı da.
Ama iyi bir hayat; yalnız bunlardan oluşmuyordu. Güven, sadakat, çokça sevgi ve saygı da gerektiriyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYRILIK | Texting
Teen FictionBerrak: Asrın, ben ayrılmak istiyorum. Asrın: Ne? Asrın: Şaka yapıyorsun değil mi Berrak? - Ayrılan iki sevgili tekrar birleşebilir mi? Ya ikisi de yeni birileriyle tanışırlarsa? Birbirlerini gerçekten unutabilirler mi? 🕯️