Son kez selam :"(
Öncelikle geç geldiği için üzgünüm, elimde olmayan sebeplerden dolayı böyle oldu.Ve bir de birinizden final için edit istemiştim ama bulamadım Wattpad'de, bu nedenle koyamadım, çok üzgünüm.
Keyifli okumalar!
Bölüm Şarkısı: Cem Karaca•Bu Son Olsun
~
Hayatta ne olacağını kimse bilemiyordu, insan 1 dakika sonrasını bile tahmin edemiyordu bazen. Ölüm ise kaçınılmaz bir şeydi, her an olabilirdi. Her an ensenizin dibinde fısıldayabilirdi, sonunuzun geldiğini.
Bir de, ölümü kavrayınca aklı başına gelenler vardı.
Benim gibi.
"Gerçekten mi?" dedi, neden gerçek olmasındı ki? Onu seviyordum, onunda beni sevdiğini ve ayrılmamızın zor olduğunu biliyordum; bildiğim diğer şey ise Asrın'ın ne olursa olsun böyle bir şey için intihar etmeyeceğiydi, bu kararı vermek zordu, o noktaya gelmek kötüydü ve vazgeçişti, her şeyden vazgeçişti ve Asrın ne benden ne de hayatından vazgeçmezdi. Bunu Canan teyze aklınca böyle bir şey yapmak istemişti, ilk anda inanacağımı biliyordu ve planı başarılı olmuştu, beni cesaretlendirip kendime getirmişti.
Sen git; o kadar ayrıl, terk et, trip at, daha sonra gel, çıkma teklifi et!
Ama pişman mıydım, hayır. Pişman olabilir miydim? Şimdi anlayacaktım.
0554*******: Asrın.
0554*******: N'abersin? Özledim seni.
Bence kesin böyle derdi, o olsa.
Asrın: Pardon, kimsiniz?
0554*******: Aaa, beni hatırlamadın mı canım?
0554*******: O kadar hukukumuz vardı!
0554*******: Beliz ben, eski sevgilin.
Aynen, tabii.
Asrın: Yani?
0554*******: Eee, Berraksu'yla nasıl gidiyor?
0554*******: Kırk kere ayrılmıştır eminim yine senden HAKSLZLXKLÇÇ
0554*******: Eğer hâlâ ayrıysanız, yardımcı olabilirim.
0554*******: Ya da birlikte olup da güven sorunun varsa, hallederiz Asrıncığım.
Asrın: Hayır, gerek yok.
Asrın: Senden tek isteğim, neredeysen bizden uzak dur.
Asrın kişisi, sizi engelledi.
İşte bu!
Engelledi. Engelledi. Beni, Beliz sandı ve engelledi.
Zamanla sorunlarımızı aşabilirdik. Güveni yerine getirebilirdik.
Güven, cam gibiydi. Kolay kırılır, zor yapılırdı. Ama imkânsız değildi. Yapılabilirdi, biz de zamanla yapacaktık. Yapabilirdik!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYRILIK | Texting
Roman pour AdolescentsBerrak: Asrın, ben ayrılmak istiyorum. Asrın: Ne? Asrın: Şaka yapıyorsun değil mi Berrak? - Ayrılan iki sevgili tekrar birleşebilir mi? Ya ikisi de yeni birileriyle tanışırlarsa? Birbirlerini gerçekten unutabilirler mi? 🕯️