°30°

8.2K 283 74
                                    

Medya: üstün yeteneklerimle hazırladığım bir edit dhfjgjk şaka yapıyorum bu arada ama benim için kapak yapacak biri varsa mükemmel olur 

İyi bayramlar bu arada!

Duygu dolu bir text bölümü oldu.
Oy ve yorumları unutmayın!

Bölüm Şarkısı: Yaşlı Amca•Yakamoz Güzeli

~

Aral: Berrak.

Aral: Nasılsın?

Telefonuma mesaj gelmesiyle kaşlarımı kaldırdım. Bu kimdi ki bu saatte? Hemen WhatsApp'ı açıp mesajı okurken kalkık kaşlarım yavaş yavaş çatılmıştı.

Aral'dı.

Ne zamandır sesi soluğu çıkmadığı için rahattım, unuttuğunu zannetmiştim ama belli ki hâlâ hatırındaydı...

Berrak: Efendim?

Aral: Nasıl olduğunu merak ettim ve yaptıklarım için özür dilemek istedim.

Berrak: Özrün reddedildi, hoşça kal!

Son mesajımı da yazıp çıkıyordum ki tekrar mesaj geldi.

Aral: Dur! Lütfen!

Lütfen ile başlayan cümlelere dayanamıyordum...

Aral: Psikopat gibi davrandığımın farkındayım.

Aral: Yanlış şeyler yaptığımında...

Aral: Ama sana yemin ederim; olayın başından sonuna kadar asla kötü bir niyetim yoktu!

Aral: Asrın'ı sevmekten vazgeçip ayrıldığını düşündüm, bir aptal gibi!

Aral: Ayrıldığınız haberini alır almaz içimi bir umut ışığı kaplamıştı.

Aral: Senin benim varlığımdan bile haberinin olmadığı, üstüne üstlük bir de sevgilinin olduğu yılların sonrasında ilk defa bir şansım olabilir diye düşündüm!

Aral: O günden sonra da gözüm hiçbir boku görmemeye başladı, sadece ama sadece seninle ve artık olamayacak geleceğimizle ilgileniyordum.

Aral: Asrın'dan ayrılman benim için büyük bir kozdu, ardından ona hâlâ âşık olduğunu öğrenince moralimi bozmak ve vazgeçmek yerine bunu ortaya çıkarıp kozun elime geçmesini sağladım.

Aral: Beni affetmeni beklemiyorum, sadece özrümü dilemek ve Asrın'la mutluluklar dilemek istedim.

Aral: Geçen günki düeti dinledim, gözlerinin içine bakarak hâlâ seni sevdiğini söyledi resmen.

Aral: Senin adına çok mutlu oldum ama kendi adıma üzüldüm.

Aral: Beliz'le de ayrılmış zaten, umarım bundan sonra ikiniz de mutlu olursunuz, Deniz Kızı'm.

Aral: Umarım bir gün beni kendi içinde de olsa affedersin ve yıllar sonra bir gün aklına gelirsem, için nefret ile dolmaz.

Aral: Lütfen beni hep, aynı okulda okuduğun normal bir erkek olarak hatırla.

Aral: Son kez hoşça kal deniz kızım.

Aral kişisi hattını kapattı.

Aral kişisine bir daha mesaj gönderemezsiniz.

Hattını belki de bir daha hiç açmayacak olarak kapattı.

Ne olursa olsun, seni hiçbir zaman, hiçbirimiz unutmayacağız.

Ve seni affediyorum, Aral Koyberk.

Bunca zaman iyi birer dost olduğun için ben de sana teşekkür ediyorum.

Süper Beşli

Beliz kişisi gruptan ayrıldı.

Aral kişisi hattını kapattı.

Asrın: Aylar sonra ilk defa biz bizeyiz.

Gülümsedim. Zehirli iki sarmaşıktan kurtulmuş gibi hissediyordum.

Ama hâlâ bitmeyen şeyler vardı.

Asrın ve benim ilişkimizle, geçmiş gibi.

~
Not: Şu "hattını kapattı" yazısını ben uydurdum, anlayın diye. Çok saçma olmamıştır umarım ama idare edin :")

Selamlar, bölümü sevdiniz mi? ben Aral'a çok üzüldüm... ama olsun, finalde harcamayacağım onu kıyamıyorum, ufak bi spoi olsun

Aral hakkında siz ne düşünüyorsunuz? Üzüldünüz mü? Sizce temelli gitti mi?

Peki ya, Beliz? O da mı gitti yoksa sadece gruptan mı çıktı? Bi' daha görür müyüz?

Asrın-Berrak hâlâ shipliyor musunuz? Yoksa bu bölümden sonra Aralcı falan mı oldunuz? Hâlâ şansları var mıdır acaba...

Oy ve yorum hatırlatması yapıp kaçıyorum.
Sonra görüşmek üzere çiçeklerim🌸

AYRILIK | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin