°12°

16.6K 588 93
                                    

Huzurla okuyun!

Bölüm Şarkısı: Cem Adrian¬Veda Busesi

~

"Alo, efendim Gözde?" dedim telefonu kulağıma tutarak. Bir yandan da mavi kazağımı bulmaya çalışıyordum.

"Berrak, buluştunuz mu Asrın'la?"

"Hayır Gözde, şu an üzerimi giyiniyorum, daha buluşmadık yani!"

"Güzel giyin!" dediğinde kaşlarımı çattım. "Niye?"

Ofladı."Güzel görün diye!" Amacım zaten buydu, ben de bugün özenecektim ama Gözde'ye bunu çaktıramazdım. "Ne gerek var Gözde? Ayrılmaya gidiyorum sonuçta!"

Derin bir nefes aldı. "Ne oluyor sana Berrak? Asrın'ı ne kadar sevdiğini neredeyse herkes biliyor! Niye böyle yapıyorsun? Niye yazık ediyorsun size?"

Haklıydı. Tamamen haklıydı ve ben buna ne cevap vereceğimi bilemiyordum. "Olmuyor işte Gözde! Sevmiyorum onu ne yapabilirim?" Dedim zor bela. Umarım inanırdı.

"Sana hiçbir şey söylemiyorum artık Berrak! Sen bilirsin."

"Teşekkür ederim kardeşim. Neyse kapatmam lazım. Hoşçakal!" deyip telefonu kapattım. Mavi kazağımı ve deri taytımı giydim. Üzerime bordo montumu da geçirip çantamı alıp odadan çıktım. Anneme Asrın'la buluşacağımı söyleyip siyah botlarımı giydim.

Buluşacağımız park zaten çok yakın olduğu için kulaklığımı takıp yürümeye başladım. Kafam çok karışık, kalbim soğuktu. Asrın'dan bugün tamamen ayrılacak, son konuşmamızı gerçekleştirecektik.

Parka geldiğimde köşedeki bankta oturduğunu gördüm. Kumral saçları dağılmıştı. Siyah montu, kot pantolonu ve siyah ayakkabıları ile oldukça çekici görünüyordu. Elinde sigara vardı, belli ki sinirliydi. Çok sinirlendiği zamanlarda içerdi. Böyle bir mükemmelden ayrılmak zor olacaktı.

Ona doğru yürümeye başladım. Yanına çok yaklaşmadan gözlerini bana çevirdi. Gözlerinin altı şişmişti. Sanki bütün gece uyumamış ya da akşamdan kalma gibiydi. Beni görünce elindeki sigarayı söndürdü. Sigaradan nefret ettiğimi iyi bilirdi. "Merhaba," dedim yanına oturup. Hiçbir şey söylemedi ama gözleri bir an olsun kahverengi gözlerimden ayrılmıyordu.

"Nasılsın?"

Derin bir nefes aldı. "Kötü," dedi gözlerini benden ayırıp karşıya bakarak. Kalbimin paramparça olduğunu hissettim. Belli ki onunda paramparça olmuştu.

Daha fazla bu gergin ortamda kalmamak için direkt konuya giriş yapmaya karar verdim. "Asrın, emin ol seni çok sevdim ben. Ama... Ama ben seni sadece şefkatin ve yakışıklılığın için sevmişim. Merhametin ve yüreğin için sevmişim yalnızca. Daha fazla birbirimizi kandırmanın bir alemi yok. Lütfen uzatma." dedim. Kendimi ağlamamak için zor tutuyordum. Onun ise gözleri dolmuş,elleri yumruk olmuştu.

"Berrak bu çocuk oyuncağı mı? Ergen gibi konuşuyorsun şu an! Ne demek tipin ve merhametin için sevdim şimdi de vazgeçtim?! Benim kimsem yokken sen vardın. Ben üzgünken sen benimle üzüldün. Sen benimle kızdın! Ben seni çok sevdim, seviyorum. Ve eminim ki sen de beni seviyorsun, sevmelisin! Benim buna ihtiyacım var, lütfen bize bunu yapma! İçindeki beni bitiremezsin bu kadar çok! "

Gözyaşlarım akmaya başlarken ne diyeceğimi düşünüyordum. Lanet olsun ki ben de onu çok seviyordum! Ama yapacak başka bir şeyim yoktu. Dayan Berrak, güçlü ol Berrak, iyi bir oyunculuk sergile Berrak.

"Asrın, çok çok üzgünüm! Böyle olsun istemezdim," dediğimde güldü. Mutlu bir gülüş değildi; alaylıydı. "O zaman niye ayrılıyorsun Berrak?"

"Çünkü buna mecburum anlamıyor musun aptal?!"

Kaşları havalandı. Kahretsin! Az önce ne demiştim ben? Geri zekalı Berrak, aptallığın ödülünü almalısın Berrak! Sus Berrak!

"Ne demek mecburum, tehdit mi ediliyorsun? " dedi alayla. Bu sinirlerimi daha da fazla bozarken her şeyi anlatmamak için zor duruyordum.

"Ha-hayır tabii ki  ," dedim kekeleyerek. " Mecburum çünkü seni sevmiyorum, bu yalanı daha fazla devam ettiremem. Üzgünüm Asrın"
Dışarıdan oldukça kötü gözüküyor olmalıydık ama neyse ki parkın en sonundaydık ve çok kişi yoktu. Dudaklarını yaladı. Derin bir soluk aldı. Sonra bir anda o cümleyi kurdu. Her şeyi bitiren cümleyi...

"Tamam lan! Öyle olsun, madem sen böyle olsun istiyorsun, olsun! Artık sen de  benim bir kardeşimsin. Gözde neyse, sen de o'sun bundan sonra."

~

Merhaba tekrardan! Bölüm oldukça acılıydı. Benim bile içim karardı shdgfg. Yine de umarım beğenmişsinizdir.

- Sizleri seviyorum.•

AYRILIK | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin