°32°

7.9K 298 69
                                    

Biz geldik!
Keyifli okumalar.

Bir de birkaç gündür kitabı okuyucu gözünden okuyup eleştiriyorum da, ilk zamanlar ne kadar tuhaf yazmışım yaaa, bunları ben mi yazmışım diyorum hep GSHFDHK yine de düzenleme falan yapmayacağım sonuçta her türlüsünü ben yazdım

Bölüm Şarkısı: Kolpa•Beni Aşka İnandır

~

Sadece tek bir kişiye âşık olmuştum ben.

Daha küçücük  yaşımda, yine benim gibi bir küçük bir çocukla tanışmıştım. Beraber büyümüştük biz, beraber olgunlaşmıştık.

Şimdiyse durum hâlâ aynıydı. Asrın Soytepe'den başkasına âşık olacağımı düşünmezdim.

Ama ona kırgındım.

Ne olursa olsun, beni bir çırpıda bırakıp Beliz'le sevgili oluşunu unutamıyordum. Tamam, sahte sevgililerdi ama yine de kendimi değersiz hissetmiştim.

Asrın'ı affedemiyordum.
Ama onu seviyordum.

Ne de zordur, sevip de affedememek...

Düşüncelerimle boğuşurken derin bir nefes aldım ve yazabileceğim en doğru cevabı yazdım.

Berrak: Asrın, bunu sonra konuşsak?

Berrak: Kafam gerçekten karışık ve takdir edersindir ki, fevri bir davranışta bulunmak istemiyorum.

Asrın: Tabii ki, benim hatam.

Asrın: Seni sıkboğaz ediyormuş gibi oldum, üzgünüm.

Berrak: Önemli değil, hoşçakal.

Asrın: Görüşürüz.

🥀

"Kafam gerçekten karışık, Miray. Ne yapacağımı bilmiyorum, onu affetmek istiyorum ama bir şey buna engel oluyor! Ne yapmalıyım sence?"

Miray, yani kuzenim, hattın diğer ucundan "Hımm, ben olsam ne yapardım?" diye empati kurmaya çalıştığını gösterdi.

Önce birkaç dakika hiçbir ses gelmedi, daha sonra Miray düşünmesini bitirmiş olacak ki, "Onu biraz süründürür, sonra affederdim Berrak. Asrın ne olursa olsun affedilmeyi hak eden biri." dedi.

Süründür ve affet.

"Saçma bence."

Kızgın bir ses tonuyla konuşmaya girdi, "Gayet mantıklı kardeşim, dene bunu. Hayatıma mavi gözlü,kumral saçlı bir çocuk girecek ve beni deliler gibi sevecek de ben de affetmeyeceğim, hah komikmiş! Hatta şimdi düşündüm de, ben direkt süründürmeden kucağına atlardım herhalde! Vallahi eğer ayrılırsan direkt bana söyle, ilk uçakla gelirim, bizim burada hiç böyle biri yok!"

Gözlerimi devirdim. Asrın'ımın gayet yakışıklı bir çocuk olduğunun farkındaydım ama her şey dış görünüş değildi ki...

Ya sonra kötü çıkarsa? Kimseye güven olmuyordu.

12 yılda tanıyamadın mı daha çocuğu Berrak?

AYRILIK | Texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin