Keyifli okumalar dilerim!
Şarkıyı açmayı unutmayın.
Huzurla okuyun🖤!Bölüm Şarkısı: Selena Gomez• The heart wants what it wants
~0541*******: Saniyesinde gördün!
Ne diyordu ya bu adam?
Berrak: Pardon, yanlış kişiye yazdınız herhalde?
0541*******: Hayır yazmadığımdan eminim, Deniz kızı.
0541*******: Sana birçok şey söyleyebilirim ama şimdilik seni sevdiğimi bil yeter.
Berrak: Ne?!
Şaka mıydı bu? Başka derdim yokmuş gibi...
Berrak: Kimsin sen?
0541*******: Aral Koyberk, memnun oldum :)
Berrak: Ne? Sen ne alaka şimdi?
0541*******: Ben her yerdeyim güzelim.
Berrak: Bak, üzgünüm ama ilgilenmiyorum.
Berrak: Seni tanımıyorum bile.
0541*******: Asrın'dan ayrılmışsın?
Berrak: Asrın'dan senin için ayrılmadığıma göre seni ilgilendirmez.
Berrak: Şimdi lütfen beni rahat bırak.
0541*******: Uyuyacaksın yine değil mi?
Berrak: Evet.
0541*******: İyi uykular, güzelim.
0541*******: Seni seviyorum.
0541******* kişisini engellediniz.
Bir de bununla uğraşacak halim yoktu. Ondan bir şekilde kurtulmam gerekiyordu. Bu önce uyku bahanesi sonraysa engel olmuştu. Umarım okulda da rahat bırakırdı.
🥀
Yazarın anlatımıyla....
Soğuk bir kış günüydü. Tüm Akasya Mahallesi evlerine çekilmiş, sokak sessizleşmişti. Görünürlerde kimse yokken sokağın başında 7-8 yaşlarında bir erkek çocuğu belirdi. Sessizce yürüdü, yürüdü ve bir duvarın yanına oturdu. Gözlerindeki yaşları sildi. Saçlarını karıştırdı,düzeltti. Üzerinde siyah montu, beyaz tişörtü ve siyah renk pantolonu vardı. Üşüyor olmalıydı ama sanki bunun farkında değildi. Ya da önemsemiyordu.Ne yapacağını bilemiyordu. Yıkılmıştı. Dayısı onu yıkmıştı. Onsuz ne yapacaktı?
O sırada, tam her şey bitti, ben bittim diye düşünürken karşı pencereden ona bakan bir çift kahverengi gözle karşılaştı. İlk defa. Ama son olmadı.
~
Aral; İki şeyin arası, demek.Bittim. Gerçekten bittim. Online sınavdan çıktım ve üstüne bu bölümü yazdım. Biraz kısa oldu ama umarım beğenmişsinizdir.
Oylar ve yorumları unutmayalım^^.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AYRILIK | Texting
Teen FictionBerrak: Asrın, ben ayrılmak istiyorum. Asrın: Ne? Asrın: Şaka yapıyorsun değil mi Berrak? - Ayrılan iki sevgili tekrar birleşebilir mi? Ya ikisi de yeni birileriyle tanışırlarsa? Birbirlerini gerçekten unutabilirler mi? 🕯️