Kabanata 18

7 0 0
                                    


Kabanata 18

possessive


Tiffany joined the Intramurals pageant that happened the next day. Ang masakla pa ay kasali din si Rayver bilang representative ng year namin, they are partners which also means, naging madalas ang kanilang pagsasama nitong mga nakaraang araw. 


It was okay for me before I knew about her feelings for Rayv but now, I can't help but be paranoid on thinking on what did Tiffany do while they were practicing. I don't have a problem with Rayver because I know he won't do anything that will hurt me, but Tiffany...


I hate to admit but I think she has something up her sleeves. Alam kong nagbabago ang mga tao kapag sila ay nagiging desperado, I am not thinking ill of her, pero parang gano'n na nga. I just hope na hindi dadating ang araw na magbabago ang kaibigan ko.


I sighed as I watched Tiffany getting dolled up for the pageant that will be starting a few minutes from now. She really looked beautiful considering that she has a fair complexion, high cheekbones, almond eyes, pointed nose and thin lips. 


She's wearing a cheerleader kind of uniform with white croptop and skirt paired with white sneakers. Although the other contestants are also wearing the same. Her hair was already styled with flowers as a design.


I pouted. I kinda feel jealous right now seeing her so beautiful in front of me. I am not the type of person who gets insecure but now I am.


"Diyos ko, ang gwapo naman ng batang 'to!" Narinig ko ang mga tili ng mga baklang nasa backstage. Lumingon ako sa kanila at napawaang ang mga labi sa gulat nang makita ang kabuuan ni Rayver na ngiting-ngiti sa mga papuri ng mga tao sa kanya.


His bangs was neatly styled on the side, revealing his forehead that made him mature and looked more hot in my eyes. He was wearing an all white outfit that is a uniform for basketball with white shoes. The print of the jersey says 'Intramurals Pageant 2021'. He didn't wear any undershirt kaya lantad na lantad ang kanyang mga muscles sa braso. 


Biglang nagtama ang aming mga mata sanhi ng pag-iwas ko ng tingin at pasimpleng tumikhim. Uminit ang pisngi ko habang iniisip na nahuli niya akong tinitigan siya.


"Is your boyfriend handsome, Hera?" Naramdaman ko ang kanyang mainit na hininga na kumiikiliti sa aking tenga habang nakapulupot ang kanyang braso sa aking beywang. He was crouching down just to level my stare but I never let him. 


"Stop it, Rayver." Mariin kong bulong. I couldn't contain the embarrassment I felt kaya I pinched his arm to let go.


"Hmm, my girlfriend is shy!" Pakantang tugon niya kaya siniko ko na siya bago pa may makarinig sa amin. Naputol lamang aming ginagawa nang marinig na ang anunsiyo ng emcee na magsisimula na ang pageant kaya nagmadali na ang iba sa pag-aayos bago sila tawagin upang pumila na.

Maybe, Probably 1Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon