Bu bölümü biricik destekçim, canım kardeşime ithaf ediyorum.
gokcerdalÖnceki bölümden...
Annesi haklıydı.
Son zamanlarda bu gördüğü hayallerin azalmasının hatta neredeyse son bulmasının sebebi Jareth' tı.
Ailesi ile birlikteyken hissettiği duyguları yine hissediyordu ve bazı yeni duygular gün yüzüne çıkıp yüreğinde yer ediniyordu.
Kaçmamalı ve Jareth' ın şefkatli kolları arasında huzur bulmaya devam etmeliydi.
Aynı huzuru Jareth' ada yaşatmalı aşklarını alevlendirneliydi.Aldığı ani kararla odadan çıktı ve "Jareth." diye heyecanla bağırarak merdivenleri inmeye başladı...
****
Aşkını itiraf edecek Jareth' ın kolları arasındaki yerini alacaktı.
Merdivenlerin sonuna geldiği sırada Jareth mutfağın kapısında belirip endişeyle, " Ne oldu Diana." diye sorduğunda gülümsedi ve ona doğru koşmaya başladı.
" Bende sana- " dediği sırada Jareth' ın ardında beliren ve kendisine endişeyle bakan iki çift göz kelimelerini tamamlamasına engel oldu ve adımları yavaşlayıp dururken, ' Aşık oldum.' diyerek cümlesini tamamlayamadı.
İlan- ı aşk edecek cesareti kendinde bulmuştu fakat bunu başkalarının önünde yapabilecek kadar cesareti güçlü değildi.
İlk defa aşık olmuş biri olarak bunu yapmak çok utanç vericiydi.
Yanaklarına oturan alev topunu hissederken Jareth' ın yanına gelerek," Diana ne oldu? İyi misin? " diye sormasıyla ne cevap vereceğini bilemedi.
Düşünmeli, mantıklı hareket etmeliydi." Kaybettiğim küpemi buldum da." diyerek bakışlarını kaçırdığında ne kadar saçmaladığının farkında bile değildi.
Jareth şaşırarak, " Ne?" derken Esly' nin kahkaha atarak, " Biz kadınlar için takılar çok önemlidir." demesi üzerine içinden, Esly' e sonsuz teşekkür etti ve dediğini onaylayarak, " Evet.Evet." dedi.
Ahh küpede nereden çıkmıştı.
Mantığı seyrini şaşırmıştı.
Mario' nun, " Ahh siz kadınlar yok musunuz. Küçücük şeyi nasılda büyütüyorsunuz." demesi ile Esly kaşlarını çattı ve kızdığını belli eden sesiyle, " Öyle mi Mario bey. Daha evlenmeden başladın söylenmeye." dedi.
Paniklemişti.
Saçmalık üzerine kurulu yalanı kavga nedeni olmaya başlamıştı.
Ne yapacaktı?
Ne diyerek bu durumu kurtaracaktı?
Aklındaki soruların bir anda yok olmasını sağlayan Jareth' ın, " Kavga etmeye yer aramayın çocuklar. Hadi yine sevgi pıtırcığı olunda ağız tadıyla yemeğimizi yiyelim." diyerek ikisini omuzlarından tutarak birbirine doğru yaklaştırması oldu.
Jareth' ın bu yaptığı Mario ve Esly' nin arasında oluşan buzları birkaç saniye içinde erittiğinde gülümsemeden edemedi.
Bu çift aşırı tatlıydı.
Birbirlerine karşı dayanamıyorlardı ve şimdide olduğu gibi birbirlerinin yüzüne aşkla bakarken gülümsüyorlardı.
Mario Esly' nin yanağından öptüğünde, Jareth, " Hadi ama." diyerek söylendi.
Sabırsızlanmasından aç olduğu anlaşılıyordu.
" Tamam.Tamam." diyerek birlikte mutfağa girdiklerinde kendide Jareth ' ın ardından ilerledi...*****
1saat sonra
*****
Yemek faslı bitmiş, salona geçilmiş ve koyu bir muhabbet başlamıştı. Diana bir köşede oturuyor, sessizce bu üç yakın arkadaşın geçmişte yaşadıkları güzel ve komik anılarını dinliyordu.
Ara ara istemsizce yüzü gülüyor ara ara ise şimdi olduğu gibi hüzünleniyordu.
Çünkü üniversite anılarını anlatıyorlardı.
Kendisi ailesinin ölümüyle, dört yıllık kazandığı diş hekimliği bölümünü üçüncü yılında bırakmıştı.
Çocukluğundan beri hayali babasının dişlerini yapmak ve kocaman gülümsemesini sağlamaktı ama bu hayali, acı kaybıyla birlikte yok olup gitmişti. Bir amacı kalmamıştı.
Babası artık yoktu ve kendisine gülümseyemeyecekti.
Anılar gözünün önünde film şeridi gibi belirdiğinde iç çekti.
Babası kızlarının geleceği için yatırım yapmaktan kendine bir kuruş dahi harcamazdı ve bu yüzden gülmesini engelleyen dişlerini de yaptırmamıştı.
Her, ' Baba gülümse.' dediğinde dişlerini göstermeyecek şekilde gülüyor olması yıllarca içine koca bir burukluk olarak yayılmıştı.
Babası kırık ve çürüyen dişlerini görmelerini istememiş ve hiçbir zaman tam ağız gülümsememişti.
Bir kez daha, daha derin iç çektiği sırada Esly' nin, " Diana sen hangi bölümü bitirdin?" diyerek muhabbete dahil olması adına kendisine soru yöneltmesiyle, " Bölümüm diş hekimliğiydi fakat bitirmedim.Ailem öldükten sonra okulu bıraktım." dedi.
Evini açan bu insanlara yalan söylemek yerine tüm gerçekleri kelimelerle onlara yansıtıyordu.
Bu seferde Mario' nun, " Neden bıraktın Diana, İstemediğin bir bölüm müydü?" diye farklı bir soru yöneltmesinin üzerine, " Hayır. Tamda istediğim bölümdü." dedi.
Bu sırada Jareth pür dikkat kendisini dinliyor, bakışlarını bir saniye olsun üzerinden ayırmıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Felekten Bir Gece ( TAMAMLANDI.)
General FictionBölümler betimlemeler ile zenginleştirilip tekrardan yayımlanacaktır! Diana Meksika' da doğup büyümüş, yirmi üç yaşına kadar gelmiştir. Bundan iki yıl öncesi beklenmedik bir şekilde ailesini kaybetmiş, nedenini öğrendiğinde ise yüreği daha da bir y...