Bir önceki bölümden...
Yine en sona Jose kalmıştı.
Kendisine sürtünerek yanında ilerliyor ve çarpık sırıtışını yüzünden eksik etmiyordu.Salonun kapısına yaklaştıkları sırada Jose' nin elini üst baldırında hissetti.
Sinirleri gerilirken elini Jose' nin elinin üzerine koymuştu ki merdivenlerden gelen ayak sesleri eşliğinde Diana' nın, " Jareth." dediğini işitti...
##########
Eli ayağı birbirine dolanırken Jose' nin elini bacağından çekti ve Diana' ya doğru dönerek yanlış anlaşılmamış olmayı diledi.Bakışları tedirginliğini ele verirken, " Diana." dedi ve bedenini Jose'nin bedeninden birnevi kurtararak Diana' ya doğru birkaç adım ilerledi.
Saniyeler sonra bakışları yerinde duramıyor, Diana' nın her miliminde geziniyordu.
Üzerine giydiği narin bedenini saran gri tonlarındaki yılan derisi, diz altında biten dar elbisesi onu dahada çekici kılıyor, göğüs dekoltesi ise sinirlerine baskı uyguluyor, böyle bir elbiseyi nasıl getirtebildiğini düşünerek kendine kızıyordu.Saçlarını geriye doğru toplamış olması güzel yüzünü ortaya çıkarıyor, makyajı ise dudaklarını vurguluyordu.
Diana' nın " Geldi mi arkadaşların." diyerek önünde durmasıyla bakışlarını ve düşüncelerini bir kenara attı ve başını ' Evet.' anlamında sallarken, " Geldiler." dedi.
Ama Diana' nın bakışları kendisinde değil Jose' deydi.Oldukça sakindi.
Acaba az önce bedenleri yan olduğu için bir şey görmemiş miydi? diye düşünmeden edemedi.Jose' in elini uzatarak, " Merhaba şekerim." demesiyle Diana' ya dahada dikkat kesildi. Nasıl tepki verecekti. Tedirginlikle bekliyordu.
Diana' da " Merhaba. Ben Diana." diyerek Jose' nin havada bekleyen elini sıktığında içeriden diğer arkadaşlarının seslendiğini işitti ve, " Hadi. İçeri geçelim." dedi.
Jose ve Diana' nın karşı karşıya gelmesi hiç iyi değildi.
Jose' nin patavatsız kişiliğini biliyor, bir sonraki adımını kestiremiyordu.
Çünkü her an her şeyi yapabilecek bir kapasiteye sahipti.Jose' nin kıvırta kıvırta önlerinde ilerleyerek salona girmesiyle Diana' nın bakışlarına dikkat kesildi ve nasıl tepki alacağını bilemese de kolunu Diana' nın beline sarmak adına uzandı.
Diana uzattığı kolunu eliyle geri ittiğinde içinde oluşan kötü duyguya meydan okurcasına gülümsedi ve, " Buyurun Diana hanım." diyerek eliyle salonun girişini işaret etti. Bozuntuya vermemişti ama az önce Jose ile aralarında geçen münasebetsiz şeyi gördüğünü Diana' nın bu tepkisinden anlamıştı.
Böyle tepki vermesi aslında içten içe hoşuna gitmişti. Demek ki kendisi gibi Diana' da da bir şeyler normal seyrinde ilerlemiyordu.
İki gönül birbirine çekiliyordu.Diana' nın hemen ardından salona girdiğinde herkes ayaklanmış ve Diana' ya ' Buda kim?' der gibi bakmaya başlamıştı.
Tanıtma gereği duyarak, " Arkadaşlar Diana." dedi.
Diana' yada teker teker arkadaşlarını işaret ederken isimlerini de sıralayarak, " Esly , Mario, Edwin, Jose , Ricardo" dedi.Esly ve Mario yıllardır sevgiliydi ve evlenmek adına ilk adımı daha geçen ay atmışlardı.
Edwin ve Ricardo ise çapkınlık altında yer alabilecek her türlü şeyi yapmış, kadınların vazgeçilmezleri haline gelmişlerdi.
Ağızları iyi laf yapıyor, paranın gücüne dayanarak çeşitli hediyelerle kadınların gözlerini boyuyorlardı.
Tabi her kadında bunu yemiyordu fakat kendileri ' kalan sahalar bizimdir.' kafasında oldukları için dur durak bilmiyorlardı.
Jose ise kendisine karşı saplantılıydı.
Bir kaç kez içkinin verdiği serbestlikle birlikte olmuşlar, sabahına eski hallerine dönmüşlerdi.
Ama Jose kendisini takıntı haline getirmiş ve her fırsatı değerlendirmeye çalışmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Felekten Bir Gece ( TAMAMLANDI.)
Ficción GeneralBölümler betimlemeler ile zenginleştirilip tekrardan yayımlanacaktır! Diana Meksika' da doğup büyümüş, yirmi üç yaşına kadar gelmiştir. Bundan iki yıl öncesi beklenmedik bir şekilde ailesini kaybetmiş, nedenini öğrendiğinde ise yüreği daha da bir y...