Mutfağa vardığı sırada kapının yumruklanmasıyla olduğu yerde donup kaldı...
Victor gelmiş olabilir miydi?
Bedenine yayılan panik ve korkuyu biraz olsun yok etmek adına, " Sakin ol Diana." diyerek mırıldandı ve Jareth' ın uyanmasını sağlayacak ölçüde, şiddetli bir şekilde " Jarethhh!" diye bağırdı.
Bu bir yardım çığlığıydı.Mutfaktan geri çıkarak kapıya doğru ilerlemeye başladığında, Jareth' ın merdivenlerden apar topar inerken, " Bir şey mi oldu Diana. Neyin var?" dediğini işitti.
Gözlerini kapıdan ayıramazken kekeleyerek , " Sanırım o- o kapıda." dedi.
Bu denli korkuyor oluşu kendi için değildi.
Jareth içindi.Jareth öfkeyle " Ne? Bu adam yürek yemiş olmalı!" diyerek yanından geçtiğinde, " Dur Jareth!" diye bağırdı.
Ama geç kalmıştı. Jareth kendisini duymazdan gelerek kapının kulbunu kavradığı gibi açmıştı.Gördüğü kişi karşısında hem şaşkın hem üzgün hemde sevinçliydi.
Çünkü kapıda duran kişi Victor değil yüzü gözü kandan görünmeyen Roberto' ydu."Roberto." dediği gibi soluğu yanında aldı ve Roberto' nun güçlükle ayakta duran bedenine destek olmak adına kolunun altına girdi. Yükünü omuzlarken, kendilerine sadece bakmakla yetinen Jareth' a, " Yardım et Jareth" diye tepki gösterdi.
Salona kadar kendisinin iki katı olan bir bedeni nasıl taşıyabilirdi?
Jareth' ın yanlarına gelip Roberto' nun diğer kolunuda kendi omzuna atmasıyla bedenindeki yük hafiflemiş, adımlarını atmaya başlamıştı.Roberto tek kelime laf etmiyor, sadece zar zor açtığı gözleriyle ara ara kendisinin yüzüne bakıyordu.
Salona vardıklarında Roberto' nun daha fazla canının yanmaması için Jareth' a, " Koltuğa yavaşça bırakalım." dedi.
'Tamam ' anlamında başını sallayarak dediğini onayladığını gördü.
Aynı anda hareket ederek Roberto' nun bedenini koltuğa bıraktıklarında kendide yere, dizlerinin üzerine çökerek oturdu." Ahh Roberto. Seni ne hale getirmiş pislik herif." dedi ve gözlerinin dolduğunu hissetti. Yıllar sonra bu halde karşısında görmek canını acıtıyordu.
Hemde kendisi yüzünden oluşu bu acıyı dahada arttırıryordu." Diana ağlama lütfen. Acılı bir yol olsada bu yol beni sana getirdi. O yüzden canım hiç acımıyor." diyerek Roberto' nun elini yanağına götürmesiyle yaşların yanaklarına doğru yol izlediğini anladı.
Elini Roberto' nun elinin üzerine koyarken, " Özür dilerim." dedi.
Kendini o kadar çok mahçup ve suçlu hissediyorduki bakışlarını Roberto' nun bakışlarından kaçarken buluyordu.
Adeta boğazı düğümleniyor, hıçkıra hıçkıra ağlamamak için kendini zor tutuyordu.Jareth' ın boğazını temizleyerek, " Diana ben ilk yardım çantasını alıp geliyorum." demesiyle, " Tamam." dedi ve elini Roberto' nun elinin üstünden çekerek ayağa kalktı.
Göz ucuyla Roberto' ya bakıyor, adımlarını bir o yana bir diğer yana doğru kendi belirlediği mesafe arasında atıyordu.
Birnevi göz göze gelmekten çekiniyor, kaçıyordu.Roberto' nun, " Diana." diyerek öksürmesiyle, " Efendim." dedi ve olduğu yerde durdu. Bakışları ne denli kaçmak için çırpınsa da Roberto' nun bakışlarına takılmıştı.
Üzgün gözlerle kendisine bakıyor, bir şey söylemek için dudakları aralanıp söyleyemeden geri kapanıyordu. Onun bu haline daha fazla dayanamadı ve içini kemirenleri kendisine söylemesini istediği için, " Söyle Roberto. Çekinme sakın. Asıl çekinmesi gereken benim. Sen değilsin." dedi.
" Diana o adam benle birlikte bir kağıt yolladı." dediği sırada pantolonunun cebine uzanmasıyla zorlandığını anladı ve, " Sen dur. Ben alırım." diyerek atıldı.
Yanına giderek eğildi ve pantolonunun cebine elini sokarak kağıdı aldı.
Bu sırada saçları arasında hissettiği nefes garip hissetmesini sağlamıştı.
Ama bu iyi yönde bir gariplik değildi.
Roberto' nun hâla kendisini seviyor oluşu bir kez daha yüreğini burkmuştu.Kağıdı açarak okuduğu sırada, Jareth' ın yanına gelerek, " O ne Diana." dediğini işitti ve narin elleri yumruk şeklini almadan önce kağıdı Jareth' a verdi.
##############
Jareth kağıdı Diana' dan aldı ve yazanları okumaya başladı. Kağıtta,
" Karaktersiz olmadığımın ispatı olarak Roberto' yu yolladım benim güzel Diana'm.
Ama eğer ki ben sana kavuşamazken başkaları sana gönül koymaya devam ederse kendimi daha fazla tutamam ve şuan yanında olan o iki adamıda gözümü kırpmadan gebertirim. "yazıyordu.
Bu adam her Diana' m dediğinde vücuduna yayılan öfkeyi hissediyordu.
Diana'nın, " Şuna bak. Birde yaptığı marifetmiş gibi ben karaktersiz değilim demeye çalışıyor." demesiyle duygularını biraz olsun yok etmeye çalıştı ve, " Sakin ol. Hiçbir şey yapamaz. Yapacak olsa şimdiye çoktan yapardı." dedi.Kağıdı avucunun içinde ezerek salonun diğer köşesine attığında diğer elindeki ilk yardım çantasını Roberto' nun yanına bıraktı. Oturacağı sırada Roberto' nun Diana' ya, " Bana su getirebilir misin?" demesiyle, " Ben getiririm." dedi ve geri oturmadan vücudunu dikleştirdi.
Roberto' nun, " Diana getirsin." diyerek gereksiz diretişinden bir şeylerin ters gittiğini anladı.
Diana' nında, " Evet ben getiririm. Sen bir an önce Roberto' nun yaralarına pansuman yapmaya başla Jareth." demesiyle, " Tamam." dedi ve oturdu.
Diana salondan çıktığı gibi, " Anlat." dedi. Robertoyu' da gözü hiç tutmamıştı.
Az önceki Diana' ya olan yakınlığından hâla seviyor olduğunu anlamıştı.
İçinden 'Tanrım sen bana sabır ver.' deyip duruyor, bu gün geçtikçe artan adamlarla ne yapacağını bilemiyordu." Victor denen adam ikimizide öldürecek. Sadece şuanlık Diana' nın daha fazla kendisinden nefret etmesini istemiyor. O yüzden bizi öldürmüyor. " demesiyle sinirlerine hakim olamadı ve ilk yardım çantasının fermuar kısmını açmak yerine yırttığında, Roberto' nun sözlerine devam ederek, " Diana' nın yanında demek istemedim. Daha fazla korkardı. "demesiyle, " Tamam. Sus." dedi.
Birdahaki planını polislerle birlikte kurmayacaktı. İlk o adamı ölmekten beter edecek daha sonra adalete bırakacaktı.
Diana' nın salona girerek su dolu bardağı Roberto' ya uzatmasıyla sakinleşmeye çalıştı. Diana bir şeylerin ters gittiğini anlamamalıydı.
Diana' ya duyurmadan hareket etmeli ve adamın boğazına yapışmalıydı." Jareth sen çekil istersen. Pansumanı ben yaparım" demesiyle bakışlarını Diana' ya çevirdi ve sert bir şekilde, " Hayır. Ben yaparım." dedi.
Bu kadarıda fazlaydı.
Göz göre göre Roberto' nun Diana' ya yakınlaşmasına izin veremezdi.Diana, " Tamam." diyerek Roberto' nun tarafındaki tekli koltuğu kendilerine doğru çekerek oturduğunda tekrar Tanrıdan sabır diledi ve pansumana başladı...
################
Diana, " Tamam" demesine rağmen daha fazla dayanamamış ve dakikalar sonrası Roberto' nun yaralarına pansuman yapmaya başlamıştı.
Son yara bandını yapıştırdığı sırada Roberto' yla aralarında oluşan yakınlığın farkına varamadı ve dudaklarına kapanan dudaklara engel olamadı...,##########
Sizce Jareth bu durumda ne yapacak?
Diana bu olana nasıl bir tepkiyle karşılık verecek?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Felekten Bir Gece ( TAMAMLANDI.)
Ficción GeneralBölümler betimlemeler ile zenginleştirilip tekrardan yayımlanacaktır! Diana Meksika' da doğup büyümüş, yirmi üç yaşına kadar gelmiştir. Bundan iki yıl öncesi beklenmedik bir şekilde ailesini kaybetmiş, nedenini öğrendiğinde ise yüreği daha da bir y...